SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sprzedaż pism wnętrzarskich w I półroczu 2014, liderem „Moje Mieszkanie”

W I półroczu br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich awansowało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze”, z kolei najwięcej straciły „Cztery Kąty”.

Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (Murator) w I półroczu 2014 roku wyniosła 59 912 egz. W porównaniu do I półrocza 2013 roku zwiększyła się ona o 14,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. magazyn ten zajmował miejsce drugie.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Z kolei na drugie miejsce spadły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 15,69 proc. do 57 790 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 42 370 egz., po spadku o 0,17 proc.

Z kolei najwięcej zyskało pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w I półroczu br. zwiększył się bowiem o 23 proc. do 9 371 egz.

ZKDP

I półrocze

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

97 571

60 434

59 912

92 533

52 390

52 388

Cztery Kąty

102 217

58 187

57 790

123 502

68 606

68 547

M jak Mieszkanie

91 980

42 457

42 370

94 672

42 485

42 444

Weranda

43 311

25 474

25 474

43 000

27 994

27 994

Dobre Wnętrze

36 743

16 124

13 621

37 082

16 743

14 668

Dom & Wnętrze

32 500

12 636

9 371

30 167

15 091

7 619


W czerwcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkanie” (który wcześniej był drugi) w porównaniu do czerwca 2013 roku zwiększyła się o 21,56 proc. do 58 463 egz. - najbardziej w rankingu. Na drugie miejsce spadły „Cztery Kąty” (51 961 egz.; spadek o 30,99 proc. - największy w zestawieniu), a trzecia lokata należała do „M jak Mieszkania” (37 641 egz.; - 10,85 proc.).

ZKDP

czerwiec

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

102 339

58 463

58 463

92 400

48 092

48 092

Cztery Kąty

103 000

52 361

51 961

130 000

75 355

75 299

M jak Mieszkanie

92 000

37 726

37 641

93 000

42 257

42 224

Weranda

43 000

26 068

26 068

43 200

27 970

27 970

Dobre Wnętrze

36 905

15 236

13 139

37 440

15 216

13 103

Dom & Wnętrze

28 500

10 933

7 428

28 000

14 693

7 163


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż pism wnętrzarskich w I półroczu 2014, liderem „Moje Mieszkanie”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Moje Mieszkanie najlepsze :)
odpowiedź
User
Ciekawy świata
A jak wygląda sprzedaż pism zewnętrzarskich? ;-)
odpowiedź