SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. Tylko „Twoje Imperium” na plusie

W październiku ub.r. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które odnotowało największy spadek w zestawieniu. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Twoje Imperium” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w październiku 2019 roku względem października 2018 roku zmniejszyła się o 8,68 proc. i wyniosła 418 883 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 5,54 proc. do 313 690 egz. To z kolei był jedyny wzrost w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 192 372 egz., po spadku o 1,26 proc.

Względem września ub.r. również prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej też straciło „Życie na Gorąco” - było to 3,99 proc.

Również i tutaj jedyny wzrost, wynoszący 3,34 proc. - odnotowało „Twoje Imperium”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. Tylko „Twoje Imperium” na plusie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marta
najchętniej kupuję gazety z Edytą Górniak na okładkach
odpowiedź
User
mAdam
Moje Imperium?
odpowiedź