WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Miesięczniki „Lego” najchętniej kupowanymi pismami dziecięcymi (dane za lipiec)

Gorący temat

Edyta Sadowska odchodzi z Grupy Onet-RASP, Marcin Biegluk szefem portfolio prasowego

27

Dominacja „Życia na Gorąco” w rankingu sprzedaży tygodników yellow w sierpniu

2017-10-27 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W sierpniu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały delikatne spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dominacja „Życia na Gorąco” w rankingu sprzedaży tygodników yellow w sierpniu

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w sierpniu 2017 roku względem sierpnia 2016 roku zmniejszyła się o 3 proc. i wyniosła 532 588 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie poszła w dół o 7,02 proc. do 308 640 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 227 276 egz., po spadku o 6,78 proc. - największym w zestawieniu.

Z kolei najwięcej stracił magazyn „Dobry Tydzień”, który zajął lokatę szóstą. Jego średni wynik sprzedażowy w sierpniu br. wyniósł 157 291 egz., po spadku o 10,11 proc.

Względem lipca br. jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem również pochwalić się mogła „Rewia” - było to 6,86 proc.

Również i w tym ujęciu największy spadek, wynoszący 6,29 proc., odnotował „Dobry Tydzień”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Życie na Gorąco, Twoje Imperium, Rewia, tygodnik yellow, zkdp

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia