WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Pekaes z nowym logo i hasłem „More than expected”

Gorący temat

W „Uchu prezesa” Kurski i Czabański sprzeczają się o abonament, „paski” TVP Info, Opole i tureckie seriale

6

Stadion Śląski z nowym logo od agencji Creogram (wideo)

2017-06-14 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Stadion Śląski w Chorzowie zyskał nową identyfikację wizualną, przygotowaną przez agencję Creogram. Logo obiektu nawiązuje do kształtu boiska.

Stadion Śląski z nowym logo od agencji Creogram (wideo)

Nowy logotyp Stadionu Śląskiego jest oparty na kształcie elipsy znak, co stanowi odwołanie do przestrzeni torów lekkoatletycznych i żużlowych, a także boiska piłkarskiego. Otwarcie tej elipsy u góry, będące kreską nad literą Ś, ma symbolizować otwartość stadionu dla wszystkich kibiców i zawodników.

Kolorystyka nowego wizerunku Stadionu Śląskiego oscyluje wokół spokojnej kolorystyki (dominu-je biel i grafit). Mocne są jedynie akcenty i elementy uzupełniające, zaznaczone kolorem turkusowym.

- Naszym zamysłem było stworzenie mocnego i bardzo charakterystycznego znaku. Chcieliśmy przede wszystkim upamiętnić tkankę historyczną tego miejsca i równocześnie wzbogacić markę o nowoczesny wizerunek - opisuje Krzysztof Łabno z agencji Creogram.

- Designerzy z Creogramu doskonale trafili w nasze potrzeby i wyobrażenia na temat nowego logotypu. W prostym znaku ujęli wszystko na czym nam zależy: symbolikę odwołującą się do dyscyplin sportowych, kształt obiektu oraz otwartość na kibiców i zawodników. W nowym logotypie znalazły się też odniesienia do świetlanej modernistycznej historii Katowic - dodaje Aneta Moczkowska, członek zarządu Stadionu Śląskiego.

Obiekt po gruntownej przebudowie zostanie otworzony jesienią br.

Autor: tw

Wiecej informacji: Stadion Śląski, logotyp

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia