SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stała widownia Polsatu dzięki 'Mamuśkom'

Serial 'Mamuśki' miał taką samą oglądalność jak czwartkowe pasmoPolsatu rok temu, ale minimlanie wzrosły udziały stacji. Już trwajązdjęcia do drugiej serii sitcomu.

Średnia oglądalność nadawanego od 1 marca do 21 czerwca br.serialu "Mamuśki" wyniosła 2,14 mln osób - pokazują dane AGBNielsen Media Research przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. To tylesamo widzów, ile oglądało czwartkowe pasmo 22.00 - 22.28 w Polsaciew analogicznym zeszłego roku.

Minimalnie wzrosły natomiast udziały. W 2006 roku wynosiły onedla programów nadawanych w omawianym paśmie 17,38 proc., zaśudziały pokazywanych w tym roku "Mamusiek" ukształtowały się napoziomie 18,72 proc. Jeszcze lepsze były udziały serialu wkomercyjnej grupie docelowej, gdzie wyniosły 20,46 proc.


Wszyscy4+

16-49
DataAMRAMR %SHR %SHR %
01-03-20073 105 2858,63%25,31%27,51%
08-03-20072 347 1356,52%21,89%24,98%
15-03-20072 141 4815,95%18,95%19,24%
22-03-20072 275 9306,33%18,85%20,33%
29-03-20072 098 6525,83%18,27%18,57%
05-04-20072 215 2486,16%17,97%18,98%
12-04-20072 211 4336,15%18,05%17,00%
19-04-20072 098 8335,83%18,58%20,39%
26-04-20072 267 9546,30%19,81%19,94%
10-05-20071 739 9724,84%14,30%16,43%
17-05-20071 801 9215,01%15,12%14,85%
24-05-20071 922 4785,34%16,58%18,85%
31-05-20072 196 1696,10%18,95%20,08%
14-06-20072 244 7446,24%19,81%23,92%
21-06-20071 997 6845,55%18,41%22,42%
21-06-20071 678 1934,66%19,19%26,36%
średnia2 144 8795,96%18,72%20,46%

W czasie nadawania serialu liderem rynku telewizyjnego był TVN,pokazujący w tym czasie filmy fabularne. Oglądało je 2,56 mlnwidzów. Na drugim miejscu znalazł się emitujący sitcom Polsat,który minimalnie wyprzedził Dwójkę (2,13 mln, "Panorama", "Sporttelegram"). Dopiero czwartą pozycję zajęła Jedynka (1,35 mln,seriale, dokumenty, później "Forum").


Wszyscy 4+

16-49
StacjaAMRAMR%SHR%SHR%
TVN2 565 8747,13%22,41%23,33%
Polsat2 144 8795,96%18,72%20,46%
TVP22 132 4085,93%18,62%17,03%
TVP11 350 0183,75%11,79%10,65%

Wpływy Polsatu z reklam emitowanych wokół sitcomu wyniosły 7,2mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Serial "Mamuśki" miał najwięcej widzów w grupie kobiet, osób wwieku od 30 do 59 lat oraz mieszkańców wsi, małych i średnichmiast.



ADH%AFF
PłećMężczyźni40,76%84

Kobiety59,24%115
Wiek4- 92,08%34

10-154,64%59

16 - 193,69%59

20 - 245,64%63

25 - 297,18%86

30 - 348,91%117

35 - 398,24%126

40 - 448,21%121

45 - 4911,62%144

50 - 5411,29%137

55 - 5910,86%156

60+17,62%97
Wlk.miastaWieś40,78%106

< 50 tys.24,30%101

50-100 tys.7,32%82

100-200 tys.10,31%129

> 200 tys.17,29%84
ZawódTop management8,18%101

Pracownicy szczeblaśredniego10,36%86

Pracownicy fizyczni irolnicy21,90%114

Emeryci33,46%128

Inne26,10%75
WykształceniePodstawowe51,37%113

Średnie31,17%105

Wyższe10,73%100

Inne6,73%48

Sitcom "Mamuśki" opowiada o perypetiach świeżo upieczonej parymałżeńskiej, która usiłuje ułożyć sobie po ślubie stosunki zeswoimi teściami. W połowie czerwca ruszyła już produkcja drugiejserii. Zdjęcia potrwają do 5 lipca i kontynuowane będą następnie wewrześniu. W nowym sezonie nie przewidziano zmian w obsadzie. Wsumie powstanie 13 nowych odcinków, które Polsat pokażeprawdopodobnie jesienią.

Dołącz do dyskusji: Stała widownia Polsatu dzięki 'Mamuśkom'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl