Starcie Adamek - Kliczko także w Multimediach i Inei, jakie ceny?

Multimedia Polska i wielkopolska Inea to kolejne sieci kablowe, które zdecydowały się na udostępnienie sobotniej walki Tomasza Adamka z Witalijem Kliczko w systemie pay-per-view.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Obaj operatorzy udostępnią pojedynek w wersjach SD i HD. Cena za dostęp w Multimediach wyniesie 39,90 zł, a w Inei - 40 zł. Walka pokazywana będzie z polskim komentarzem, który zapewni Canal+ Cyfrowy, wydarzenie komentować będą dziennikarz Canal+ Edward Durda razem z ekspertem Krzysztofem Kosedowskim.

W sieci Multimedia Polska dostęp do pojedynku zamówić można telefonicznie pod numerem 244 244 244 lub za pomocą dekodera cyfrowego. W Inei usługę zamawiać można telefonując pod numer 61 2222 333.

Pojedynek w systemie PPV zobaczyć będą mogli także abonenci sieci UPC Polska (więcej na ten temat) i Toya (poznaj szczegóły) oraz Cyfrowego Polsatu (dowiedz się więcej) i Cyfry+ (więcej na ten temat). Wszyscy ci operatorzy oferowac będą dostęp do walki w cenie wynoszącej ok. 40 zł. Natomiast w Vectrze dostęp kosztować będzie już od 29,91 zł (poznaj szczegóły).

Pojedynek o pas Mistrza Świata wagi ciężkiej w Federacji WBC odbędzie się w sobotę 10 września br. na Stadionie Miejskim we Wrocławiu. Walka zaplanowana jest na godz. 23.00, ale w ramach wieczoru, który zacznie się o 21.00, zaplanowano także inne pojedynki, m.in. Pawła Kołodzieja i Mateusza Masternaka.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta