SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom przejmuje od Zenith i Value Media obsługę mediową L’Oreal Polska

Dom mediowy Starcom należący do Publicis Media wygrał przetarg na obsługę mediową firmy kosmetycznej L’Oreal Polska. Oznacza to, że marketer kończy współpracę z dotychczasowymi agencjami: Zenith (Publicis Media) i Value Media (Group One).

Starcom zajmie się obsługą mediową kampanii koncernu L’Oreal w Polsce i krajach bałtyckich. Będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów zarówno tradycyjnych jak i internetowych.

Poprzednio obsługą kampanii w mediach pozainternetowych zajmował się Zenith (Publicis Media), a działania digitalowe realizował Value Media (Group One). L'Oreal zakończy współpracę z tymi domami mediowymi w grudniu br., a realizację projektów ze Starcomem zacznie z początkiem 2018 roku.

- Celem przetargu był wybór najkorzystniejszej oferty na zakup mediów dla nowo powstałego hubu na region Polski i Krajów Bałtyckich zapewniającej spójność, efektywność i synergię działań - mówi Donata Wolińska, dyrektor marketingu L’Oreal Polska i kraje bałtyckie. - Wierzymy, że nowo wybrana agencja zapewni nam oczekiwaną jakość i innowacyjność w planowaniu mediów, podparte szerokim wykorzystaniem analityki i big data.

Firmy nie podają, na jaki okres zawarły umowę. Nie podają też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

Przypomnijmy, że w pierwszych dniach listopada Publicis Media została głównym partnerem L'Oreal w planowaniu i zakupie mediów we Francji.

Dołącz do dyskusji: Starcom przejmuje od Zenith i Value Media obsługę mediową L’Oreal Polska

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
yo
wygral przetarg nie biorac w nim udzialu ... tak to sie robi cieniasy!
odpowiedź
User
Nicky
audytorem w przetargu był...Stars (za MiMP) czyli wszystko zostało w rodzinie
dziwi mnie, że:
1. agencje zgadzają się na audyt przez firmę, która jawnie staje się ich konkurentem
2. toleruje się związki rodzinne rodziny Szyszów (żona audytora to wysoko postawiony menadżer w Publicis Media) i niech mi nikt nie mówi, że nie ma żadnych przecieków, dostępu do danych, ofert itp.
odpowiedź
User
Planer
A to starcom był w tym przetargu? Wow, super wygrać nie składając nawet oferty. LOL!
odpowiedź