SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom przejmuje od MediaComu obsługę Bahlsena

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla firmy Bahlsen Polska (właściciel m.in. takich marek, jak Krakuski czy Hit). Poprzednio przez kilkanaście lat zajmował się tym MediaCom Warszawa.

Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów. Wybór Starcomu został poprzedzony kilkuetapowym przetargiem, w którym startowały trzy domy mediowe, w tym MediaCom Warszawa, który współpracował z Bahlsen Polska przez ostatnie kilkanaście lat.

- Wybór Starcomu to decyzja biznesowa, z którą wiążemy duże nadzieje. Mocna orientacja biznesowa, zrozumienie naszej kategorii oraz znajomość zachowań konsumentów  to kryteria wyboru, na które zwracaliśmy uwagę w przetargu. Bardzo istotny był również doświadczony  i zaangażowany zespół. Starcom odpowiedział w pełni na nasze oczekiwania i to on będzie odpowiadał za nasze działania w mediach od początku 2015 roku - uzasadnia wybór nowego domu mediowego  Kazimierz Marciniak, marketing manager firmy Bahlsen Polska.

Wartość budżetu, jaki Bahlsen Polska w przyszłym roku zamierza przeznaczyć na kampanie reklamowe marek Hit, Krakuski i Leibnitz, nie została ujawniona.

Jedną z ostatnich kampanii reklamowych Bahlsena przygotowała od strony kreacji agencja Ogilvy& Mather.

Dołącz do dyskusji: Starcom przejmuje od MediaComu obsługę Bahlsena

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Konrad
News wisi już 3 dni i dalej jest w tytule i w nagłówku literówka w nazwie klienta (Bahslen).
Rozumiem że nazwa trudna i mało polska, ale wam to chyba nie wypada robić literówek w nazwie klientów :)
odpowiedź