Starcom wygrał przetarg mediowy Red Bulla w Ameryce Północnej

Firma Red Bull zdecydowała się powierzyć obsługę mediową swojego budżetu w Ameryce Północnej domowi mediowemu Starcom (Publicis Media). Agencja pokonała w nim Mindshare (GroupM) i dotychczas obsługujący marketera Carat (Dentsu Aegis Network).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Starcom USA przejął planowanie i zakup mediów dla marki napojów energetycznych Red Bull od domu mediowego Carat. W przetargu brał też udział Mindshare. Carat obsługiwał mediowo Red Bulla od ośmiu lat. Wcześniej marketer współpracował w tym zakresie z firmą Siltanen & Partners z Los Angeles.

Według Kantar Media, Red Bull wydał na reklamy w USA w ub.r. 30,2 mln dolarów. Z informacji Adweeka wynika, że od 2011 do 2016 roku firma zwiększyła swoje globalne przychody z 5,2 do 7,4 mld dolarów. Marka ma największy udział w rynku energetyków na świecie - w 2016 roku sprzedała 6,06 mld puszek swojego napoju.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"