Startuje „Home Mag” - dwujęzyczny dwumiesięcznik o designie, modzie i kulturze

Firmy Home Fashion Design&Media i Media Express Metrio Publishing wprowadzają na rynek „Home Mag”, dwumiesięcznik w podwójnen wersji językowej o designie, modzie, kulturze, architekturze i stylu życia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W „Home Mag” prezentowane będą informacje o światowych trendach, nowościach i ważnych wydarzeniach ze świata designu, mody i sztuki. Magazyn będzie opisywać osobowości i artystów kreujących mody, style i gusta. Wszystkie teksty będą zamieszczane w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.

„Home Mag” pojawi się w sprzedaży w piątek 29 czerwca w Empikach i salonach z prasą w całej Polsce. Ponadto  będzie dostępny w wybranych krajach Europy. Pismo będzie liczyć 164 strony w formacie 220x300. Pierwszy numer będzie kosztować 9,90 zł, a w wersji z płytą, dołączonej do części nakładu - 19,90 zł. Jednocześnie 29 czerwca ruszy serwis internetowy home-mag.eu.

Magazyn redaguje zespół kierowany przez Huberta Kropskiego. Tematem przewodnim pierwszego numeru jest loft i inspiracje z nim związane. Ponadto pojawią się zdjęcia z kampanii NO H8 zainicjowanej przez Adama Bouska.

grafika

Nakład pierwszego numeru „Home Mag” wynosi 15 tys., a kolejne wydania ukażą się w większej liczbie egzemplarzy. Za sprzedaż reklam w magazynie odpowiada biuro reklamy Media Express.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski