WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Do 2 września zgłoszenia do konkursu Złote Spinacze 2010

Startuje kolejna edycja kampanii „Mamo, Tato, wolę wodę!”

2010-09-24 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Ruszyła druga edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Mamo, Tato, wolę wodę!”. Akcję i wspierające ją działania reklamowe przygotowały i prowadzą firmy Żywiec Zdrój, Young & Rubicam, Euro RSCG Sensors, Mediacom, Heureka i KidsLab.

<!-- 0.49s -->

Druga edycja kampanii „Mamo, Tato, wolę wodę!” została uroczyście zainaugurowana 5 września podczas pikniku rodzinnego na warszawskiej Agrykoli, gdzie świętowano pierwsze urodziny Zrojka – animowanego bohatera promującego tę akcję. Wszystkie działania mają na celu zachęcanie dzieci do picia wody oraz kształtowanie wśród nich prawidłowych nawyków żywieniowych. W ramach kampanii do 2 tys. przedszkoli w 120 miejscowościach na terenie całej Polski trafiły materiały edukacyjne wprowadzające dzieci w świat wody. Ponadto ruszył skierowany do dzieci serwis internetowy wolewode.pl, który przygotowała agencja interaktywna Heureka. Witryna zawiera gry i zabawy propagujące picie wody oraz porady dla rodziców, jak zachęcić najmłodszych do jej picia.

Akcję wspierają działania reklamowe w telewizji (sponsoring seriali i programów telewizyjnych, takich jak m.in. „M jak miłość”, „Dzień Dobry TVN” i „Jaka to melodia”), prasie (reklamy i artykuły poradnikowe w magazynach dziecięcych i kobiecych), w punktach sprzedaży (promocje i akcje specjalne, limitowana edycja wody Żywiec Zdrój) oraz na outdoorze (billboardy, citylighty i siatki wielkoformatowe w centralnych punktach największych miast).

Kampanię prowadzi firma Żywiec Zdrój pod patronatem Instytutu Żywności i Żywienia, Instytutu Matki i Dziecka oraz Ministerstwo Zdrowia. Za materiały edukacyjne i koordynację działań w przedszkolach odpowiada Laboratorium Komunikacji KidsLab, kreację reklam ATL przygotowała agencja Young&Rubicam, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom, a działania public relations i eventy realizuje agencja Euro RSCG Sensors.

Autor: tw

Wiecej informacji: Mamo, Tato, wolę wodę!, kampania edukacyjna, Żywiec Zdrój

503 Service Temporarily Unavailable

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.


Apache Server at www.wirtualnemedia.pl Port 80

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej