SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

State Farm w ślad za McDonald's konsoliduje obsługę reklamową w Omnicom?

State Farm, największy w USA ubezpieczyciel i jeden z największych reklamodawców postanowił, idąc w ślady McDonald;s, skonsolidować obsługę reklamową w sieci Omnicom.

fot. Shutterstock.com Article

Firma State Farm jest, wg nieoficjalnych informacji, do których dotarł serwis Adweek w trakcie procesu konsolidowania swojej obsługi reklamowej w sieci Omnicom.

To właśnie ta sieć reklamowa odpowiada za obsługę reklamową McDonald's. Marketer w 2016 roku zdecydował, że zredukuje liczbę agencji, z którymi współpracuje i całość obsługi reklamowej przeniesie właśnie do Omnicomu. Niedługo potem w Omnicomie utworzono specjalną agencję odpowiedzialną na obsługę McDonald's – We Are Unlimited.

Obecnie wiodącą agencją reklamową State Farm jest agencja DDB, a domem mediowym OMD.

Na obecnym etapie nie wiadomo jeszcze, z którymi agencjami State Farm zakończy ewentualnie współpracę. Firma aktualnie współpracuje m.in. z FCB czy Weber Shandwick.

State Farm wydał 726 mln dolarów na reklamę w 2016 roku i nieco ponad 300 mln dolarów w pierwszej połowie 2017 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: State Farm w ślad za McDonald's konsoliduje obsługę reklamową w Omnicom?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing