Reklamy informują, że nowi klienci Alior Banku, przechodzący z innych banków razem z zaciągniętymi tam pożyczkami, mogą uzyskać 30-procentową obniżkę oprocentowania, a po trzech latach regularnych spłat kolejne 30 proc. rabatu. Taka oferta jest dostępna dla osób, które przez ostatni rok nie miały opóźnień w spłacie zobowiązań kredytowych.
W spocie tę ofertę symbolizuje statek pożyczkowiec, na który wchodzą osoby korzystające wcześniej z usług innych banków. W czasie żeglugi statek wyprzedza mniejszą łódź i dopływa do portu Spłata.
Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji, radiu oraz internecie.
Kreacją reklam zajęła się agencja PZL. Spot wyreżyserował Kot Przybora, produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcją - studio Televisor, a uźdzwiękowieniem - studio Juice. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.












