Step Records, Disco Polo Lajf i tvnpl najpopularniejsi na YouTubie, teledysk Sylwii Grzeszczak najczęściej oglądany

We wrześniu najpopularniejszym kanałem tematycznym na polskim YouTubie był Step Records, najwięcej subskrybentów ma SA Wardega, najczęściej oceniany był Blowek, a najchętniej oglądanym wideo okazał się teledysk do piosenki „Tamta dziewczyna” Sylwii Grzeszczak - wynika z zestawienia YouTube Trends firmy Sotrender.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Step Records, Disco Polo Lajf i tvnpl najpopularniejsi na YouTubie, teledysk Sylwii Grzeszczak najczęściej oglądany

Cykliczny ranking opracowany przez Sotrender obejmuje wyniki uzyskane przez czołowych twórców i kanały obecne na polskim YouTubie.

W raporcie zaznaczono, że obserwowane przez Sotrender kanały średnio zwiększyły liczbę subskrybentów o 4 proc., jednak użytkownicy rzadziej komentowali (liczba komentarzy spadła o 12 proc. w stosunku do sierpnia) i rzadziej wyświetlali filmy. Natomiast średnia liczba nowych filmów na kanale spadła o 5 proc. w zestawieniu z sierpniem.

Największą liczbę odsłon (ponad 37,5 mln) zanotował kanał Step Records, który wyprzedził w tej kategorii Disco Polo Lajf (ponad 20,8 mln odsłon) oraz tvnpl (z górą 18 mln odsłon).

Najwięcej (awans o 39 pozycji) zyskał kanał programu The Voice of Poland, który zgromadził niemal 16 mln odsłon.

grafika

Kanałem legitymującym się we wrześniu br. największą liczbą subskrybentów był SA Wardega (ponad 3,4 mln, wzrost o 0,04 proc.), za nim znalazł się Abstrachuje TV (ponad 2,3 mln, wzrost o 1 proc.) oraz reZigiusz (więcej niż 2,2 mln subskrybentów, wzrost o 1 proc. w porównaniu z poprzednim miesiącem).

grafika

Najbardziej aktywni we wrześniu okazali się odbiorcy kanału Blowek, którzy pozostawili z górą 31,8 tys. komentarzy. Mniejszą aktywność (26,4 tys. komentarzy) zanotował kanał wideoprezentacje, na trzecim miejscu w tej kategorii jest kanał ZWG (ponad 18,5 tys. komentarzy).

grafika

W sumie najwięcej odsłon od początku swojego funkcjonowania zgromadził kanał Step Records – z górą 1,6 mld. To jeden z dwóch kanałów legitymujących się liczbą odsłon przekraczającą miliard – drugim jest ProstoTV (ponad 1,1 mld). Trzeci w zestawieniu SA Wardega posiada w całej swojej historii ponad 624 mln odsłon, ale przy o wiele mniejszej liczbie filmów niż wspomniani liderzy.

We wrześniu najchętniej oglądanym polskim wideo na YouTube był teledysk do piosenki „Tamta dziewczyna” Sylwii Grzeszczak z wynikiem przekraczającym 6,3 mln odsłon. Na drugim miejscu znalazł się LP („Lost On You”) obejrzany z górą 5,7 mln razy. Podium zamyka wideo do utworu „Error” Natalii Nykiel z wynikiem ponad 4,7 mln odsłon.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej