W spocie zobaczyć można jak siatkarze zamieniają się w rycerzy w zbrojach, co jest nawiązaniem do dostępnego wyłącznie w HBO GO serialu „Gra o tron”. Jego fragmenty też pojawiają się w reklamie. Kampania realizowana jest nie tylko w telewizji, ale także w radiu, prasie, internecie oraz na nośnikach zewnętrznych.
Zawodnicy i trener siatkarskiej reprezentacji Polski, sponsorowanej przez operatora Plusa, występują w reklamach sieci od zeszłego tygodnia - promują taryfy Ja+ Mix i Ja+ Power LTE 2.0.
Działania przygotowane zostały przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Reżyserem spotu jest Bartosz Prokopowicz, a autorami scenariusza - Weronika Zielińska i Agnieszka Niska-Wójcik. Za produkcję odpowiada Ryszard Kłosowski i TFP, zaś postprodukcję powierzono firmie Rio de Post. Działania w internecie przygotowała agencja Digital One. Media zaplanował dom mediowy Media Direction.

Serwis HBO GO dostępny jest w Plusie wraz z abonamentem telefonicznym z internetem lub z samym internetem LTE.











