SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stokrotka promuje się jako dobry pracodawca

Stokrotka rozpoczęła nową kampanię employer brandingową pod hasłem "Dobre miejsce". Sieć przybliża w ten sposób swoją ofertę dla pracowników.

"Dobre miejsce" to nowe hasło, które będzie promowało Stokrotkę jako stabilnego i atrakcyjnego pracodawcę. Nowa komunikacja opiera się na trzech filarach: stabilności, możliwości rozwoju i dobrych relacjach. Warto podkreślić, że kierunek dla hasła wskazali sami pracownicy, którzy w zrealizowanych badaniach wymieniali te trzy elementy jako szczególnie ważne dla nich aspekty pracy w Stokrotce.

Stokrotka stawia na employer branding

– W naszej kampanii chcemy pokazać, że rozumiemy potrzeby pracowników i jesteśmy dobrym miejscem do ich realizacji. Dlatego w czasie przygotowań do nowych działań employer brandingowych przeprowadziliśmy badania i wywiady, które miały na celu określenie oczekiwań pracowników w poszczególnych obszarach funkcjonowania Stokrotki. Opierając się w naszej kampanii na prawdziwych historiach, jesteśmy autentyczni, a także pokazujemy Stokrotkę oczami pracowników – jako miejsce, które oferuje stabilność i możliwość rozwoju – informuje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

W kampanii "Stokrotka to dobre miejsce" wzięli udział pracownicy sklepów, magazynów i centrali Stokrotki. Nowe materiały employer brandingowe będą wykorzystywane w działaniach rekrutacyjnych m.in. w kampaniach w social mediach i serwisach rekrutacyjnych oraz w komunikacji wewnętrznej.

Stokrotka ma w Polsce ponad 800 sklepów.

Dołącz do dyskusji: Stokrotka promuje się jako dobry pracodawca

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikolaj
Jak stokrotka chce się promować jako atrakcyjny pracodawca skoro płaci najniższą krajową podczas gdy biedronki, aldi, lidle czy inne sieć sklepów płacą o wiele lepiej.
odpowiedź
User
Płatek
Co za bzdura. Pracuję już 2 lata w jednym ze sklepów stokrotka. Nie jest to atrakcyjny pracodawca. Praca za najniższą krajową plus mała premia za 100 procentową frekwencję. Do tego ciągła redukcja etatów, przez co trzeba wykonywać dwa razy więcej obowiązków. Ściąganie pracownika z wolnego czy wycofywanie zaplanowanych urlopów to norma, bo nie ma kim pracować. A już w sytuacji gdy ktoś pójdzie na L4 panuje taki chaos i nerwówka że się odechciewa. W tej chwili jeśli porównać wszystkie sieci marketów to stokrotka szoruje po dnie.
odpowiedź