SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Stopklatka z niższymi wpływami i większą stratą w I połowie br. przez spadek cen punktu ratingowego i wydatki na treści

W minionym półroczu spółka Stopklatka zanotowała 13,5 mln zł wpływów ze sprzedaży i 1,03 mln zł straty netto. Według firmy spadek jej przychodów i wzrost straty wynika ze spadku cen punktu ratingowego za reklamę telewizyjną.

Article

Od stycznia do czerwca br. Stopklatka SA miała 13,5 mln zł wpływów ze sprzedaży (wobec 13,96 mln zł rok wcześniej) i 1,03 mln zł straty netto (wobec 692 tys. zł starty w pierwszej połowie ub.r.).

W samym drugim kwartale br. spółka zanotowała spadek przychodów w skali roku z 7,91 do 7,4 mln zł i wyniku netto ze 187 tys. zł zysku do 96 tys. zł straty. Firma zaznaczyła, że są to jej wstępne wyniki za miniony kwartał i półrocze, a pełny raport finansowy opublikuje 10 sierpnia.

Stopklatka jest nadawcą kanału telewizyjnego Stopklatka TV dostępnego m.in. w naziemnej telewizji cyfrowej. Według danych Nielsen Audience Measurement w pierwszej połowie br. średnia oglądalność minutowa stacji wynosiła 62,4 tys. widzów, a udział w rynku oglądalności - 0,95 proc.

Skąd spadek wyników finansowych firmy w ostatnim okresie? Spółka w raporcie finansowym tłumaczy, że wzięły się one z niższych cen punktu ratingowego za reklamę oraz wyższych kosztów, głównie związanych z zakupem kontentu.

Głównymi udziałowcami Stopklatki są Agora i Kino Polska TV - mają po 41 proc. akcji spółki.

Dołącz do dyskusji: Stopklatka z niższymi wpływami i większą stratą w I połowie br. przez spadek cen punktu ratingowego i wydatki na treści

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
reX
Beznadziejny kanał.....same powtórki z innych anten.
3 1
odpowiedź
User
Yq
A nie prościej byłoby napisać że z powodu beznadziejnej oferty ?
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing