WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Blowek i Ajgor Ignacy promują kartę debetową w mBanku (wideo)

Maffashion, AbstrachujeTV, Beksy i Rezi w internetowym serialu „Storyline” promującym Coca-Colę (wideo)

2017-06-29 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Coca-Cola Polska zaczęła udostępniać serial „Storyline”, w którym drugoplanowe role odgrywają znani twórcy internetowi, m.in. Julia „Maffashion” Kuczyńska, autorzy AbstrachujeTV, Aleksandra Żuraw, Ajgor, Rezi i Martin Stankiewicz. Produkcję będzie można oglądać na YouTubie i WOAH.

Maffashion, AbstrachujeTV, Beksy i Rezi w internetowym serialu „Storyline” promującym Coca-Colę (wideo)

Głównymi bohaterami „Storyline” są Tomek (Jan Ronikier), Julia (Anna Jakubiak), Bartek (Dominik Mirecki), Magda (Aleksandra Szwałek) i Kamil (Dawid Ptak), którzy symbolizują różne osobowości nastolatków: od nieśmiałych wrażliwców, pozytywnych komediantów, przez krnąbrnych, piękne vlogerki i czarujących idoli.

W rolach drugoplanowych występują znani blogerzy i youtuberzy: Maffashion (Julia Kuczyńska), Czarek Jóźwik, Robert Pasut i Rafał Masny z AbstrachujeTV, Kaiko (Karol Poznański), Aleksandra Żuraw, Ajgor (Igor Leśniewski), Rezi (Rezigiusz Wierzgoń), Martin Stankiewicz, Wujaszek (Michał Paweł Wilczewski) i Ciocia Liestyle (Agnieszka Wilczewska) oraz Nadia Długosz i Ola Nowak z Beksy. Ponadto pojawią się zwyciężcy konkursów zorganizowanych przez Coca-Colę.

- „Storyline” to urzeczywistnienie unikalnego konceptu i autorska odpowiedź marki na potrzeby młodych konsumentów. Od dekad znakiem rozpoznawczym Coca-Cola jest aktywny dialog z konsumentem i wyznaczanie nowych dróg komunikacji marketingowej. Tym razem poszliśmy krok dalej, tworząc lokalny serial fabularny na światowym poziomie produkcyjnym, który podąża za realnym życiem współczesnych kilkunastolatków - komentuje Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu Coca-Cola Poland Services. - „Storyline” to maksymalna identyfikacja z odbiorcą - produkcja w 100 proc. o młodych i dla młodych. I serwowana im wyłącznie w przestrzeni digital - na platformie internetowej i w darmowej aplikacji WOAH - jako nadrzędnym źródle konsumowanej przez nastolatków rozrywki i informacji - wylicza.

Serial składa się z ośmiu odcinków. Będą one udostępniane na youtube’owym kanale Coca-Cola Polska, w serwisie WOAH.com oraz - z wyprzedzeniem - w darmowej aplikacji WOAH.

Produkcję będą wspierać reklamy na Filmwebie, stronach współpracujących z Google Display Network, w ramach WebTV na kanale youtubowym oraz aktywności w mediach społecznościowych.

Koncepcję „Storyline” przygotowali producenci Rafał Kolikow i Krzysztof Landsberg oraz reżyser Kristoffer Rus (reżyser m.in. serial „Rodzinka.pl”). Partnerem strategicznym serialu jest dom mediowy MediaCom Warszawa, który odpowiada też za pomysł i strategię kampanii reklamowej oraz planowanie i zakup mediów. Za reklamy i inne aktywności w internecie odpowiada agencja LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Autor: tw

Wiecej informacji: Coca-Cola, blogerzy, youtuberzy, serial internetowy, Storyline

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia