SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maffashion, AbstrachujeTV, Beksy i Rezi w internetowym serialu „Storyline” promującym Coca-Colę (wideo)

Coca-Cola Polska zaczęła udostępniać serial „Storyline”, w którym drugoplanowe role odgrywają znani twórcy internetowi, m.in. Julia „Maffashion” Kuczyńska, autorzy AbstrachujeTV, Aleksandra Żuraw, Ajgor, Rezi i Martin Stankiewicz. Produkcję będzie można oglądać na YouTubie i WOAH.

Głównymi bohaterami „Storyline” są Tomek (Jan Ronikier), Julia (Anna Jakubiak), Bartek (Dominik Mirecki), Magda (Aleksandra Szwałek) i Kamil (Dawid Ptak), którzy symbolizują różne osobowości nastolatków: od nieśmiałych wrażliwców, pozytywnych komediantów, przez krnąbrnych, piękne vlogerki i czarujących idoli.

W rolach drugoplanowych występują znani blogerzy i youtuberzy: Maffashion (Julia Kuczyńska), Czarek Jóźwik, Robert Pasut i Rafał Masny z AbstrachujeTV, Kaiko (Karol Poznański), Aleksandra Żuraw, Ajgor (Igor Leśniewski), Rezi (Rezigiusz Wierzgoń), Martin Stankiewicz, Wujaszek (Michał Paweł Wilczewski) i Ciocia Liestyle (Agnieszka Wilczewska) oraz Nadia Długosz i Ola Nowak z Beksy. Ponadto pojawią się zwyciężcy konkursów zorganizowanych przez Coca-Colę.

- „Storyline” to urzeczywistnienie unikalnego konceptu i autorska odpowiedź marki na potrzeby młodych konsumentów. Od dekad znakiem rozpoznawczym Coca-Cola jest aktywny dialog z konsumentem i wyznaczanie nowych dróg komunikacji marketingowej. Tym razem poszliśmy krok dalej, tworząc lokalny serial fabularny na światowym poziomie produkcyjnym, który podąża za realnym życiem współczesnych kilkunastolatków - komentuje Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu Coca-Cola Poland Services. - „Storyline” to maksymalna identyfikacja z odbiorcą - produkcja w 100 proc. o młodych i dla młodych. I serwowana im wyłącznie w przestrzeni digital - na platformie internetowej i w darmowej aplikacji WOAH - jako nadrzędnym źródle konsumowanej przez nastolatków rozrywki i informacji - wylicza.

Serial składa się z ośmiu odcinków. Będą one udostępniane na youtube’owym kanale Coca-Cola Polska, w serwisie WOAH.com oraz - z wyprzedzeniem - w darmowej aplikacji WOAH.

Produkcję będą wspierać reklamy na Filmwebie, stronach współpracujących z Google Display Network, w ramach WebTV na kanale youtubowym oraz aktywności w mediach społecznościowych.

Koncepcję „Storyline” przygotowali producenci Rafał Kolikow i Krzysztof Landsberg oraz reżyser Kristoffer Rus (reżyser m.in. serial „Rodzinka.pl”). Partnerem strategicznym serialu jest dom mediowy MediaCom Warszawa, który odpowiada też za pomysł i strategię kampanii reklamowej oraz planowanie i zakup mediów. Za reklamy i inne aktywności w internecie odpowiada agencja LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Dołącz do dyskusji: Maffashion, AbstrachujeTV, Beksy i Rezi w internetowym serialu „Storyline” promującym Coca-Colę (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
robol
czy jeśli te nazwiska nic mi nie mówią, to znaczy, że jestem wykluczony cyfrowo? LOL
odpowiedź
User
anonim
czy jeśli te nazwiska nic mi nie mówią, to znaczy, że jestem wykluczony cyfrowo? LOL


tak.
odpowiedź
User
nb
Co za G**** nie kupuję Coli od dziś! Debilom od reklamy się wydaje, że te jutuberskie ŚCIERWA to jakiś pozytyw dla konsumenta? Tu się mylicie. Ludzie mająw D**pie te gnidy!
odpowiedź