WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Ströer Digital Media z nową ofertą i opcjami targetowania reklam

Gorący temat

„Gazeta Wyborcza” ujawnia rozmowy Lisieckiego i szefa Amber Gold. „Włączę w to ‘Wprost’”

0

Ströer przejmuje od AMS obsługę nośników reklamowych w wagonach warszawskiego metra

2017-01-11 A A A KOMENTARZE: 4 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Grupa Ströer wygrała przetarg na obsługę nośników reklamowych znajdujących się w wagonach warszawskiego metra. Poprzednio zajmowała się tym spółka AMS (należąca do Agory), natomiast Ströer odpowiada też za obsługę nośników reklamowych na stacjach metra.

Ströer przejmuje od AMS obsługę nośników reklamowych w wagonach warszawskiego metra

Na mocy wygranego przetargu Grupa Ströer przez sześć lat będzie dysponentem tablic reklamowych, ekranów LCD oraz reklam napodłogowych i naklejek na szybach w wagonach warszawskiego metra, a także systemu ESIR służącego do emisji treści na ekranach LCD. Firma będzie oferowała w wagonach prawie 4 tys. tablic reklamowych i 2 tys. ekranów LCD, a także rozwiązania ambientowe.

W przetargu spółki Metro Warszawskie dotyczącym tego zlecenia Grupa Ströer wygrała z firmą AMS (należącą do Agory), która zajmowała się nośnikami w wagonach metra przez poprzednie trzy lata.

Grupa Ströer od 2001 roku jest operatorem nośników na peronach i w przejściach warszawskiego metra.

- Połączony potencjał nośników na peronach oraz w wagonach przełoży się na zmiany w modelu sprzedaży. Planujemy stworzyć produkty reklamowe towarzyszące pasażerom metra począwszy od wejścia na teren stacji, czekanie na peronie, poprzez podróż, aż po wyjście ze stacji - zapowiada Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Autor: tw

Wiecej informacji: Ströer, AMS, warszawskie metro, reklama zewnętrzna

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej