SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Ströer przejmuje od AMS obsługę nośników reklamowych w wagonach warszawskiego metra

Grupa Ströer wygrała przetarg na obsługę nośników reklamowych znajdujących się w wagonach warszawskiego metra. Poprzednio zajmowała się tym spółka AMS (należąca do Agory), natomiast Ströer odpowiada też za obsługę nośników reklamowych na stacjach metra.

Article

Na mocy wygranego przetargu Grupa Ströer przez sześć lat będzie dysponentem tablic reklamowych, ekranów LCD oraz reklam napodłogowych i naklejek na szybach w wagonach warszawskiego metra, a także systemu ESIR służącego do emisji treści na ekranach LCD. Firma będzie oferowała w wagonach prawie 4 tys. tablic reklamowych i 2 tys. ekranów LCD, a także rozwiązania ambientowe.

W przetargu spółki Metro Warszawskie dotyczącym tego zlecenia Grupa Ströer wygrała z firmą AMS (należącą do Agory), która zajmowała się nośnikami w wagonach metra przez poprzednie trzy lata.

Grupa Ströer od 2001 roku jest operatorem nośników na peronach i w przejściach warszawskiego metra.

- Połączony potencjał nośników na peronach oraz w wagonach przełoży się na zmiany w modelu sprzedaży. Planujemy stworzyć produkty reklamowe towarzyszące pasażerom metra począwszy od wejścia na teren stacji, czekanie na peronie, poprzez podróż, aż po wyjście ze stacji - zapowiada Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ströer przejmuje od AMS obsługę nośników reklamowych w wagonach warszawskiego metra

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
I między innymi dlatego nie korzystam ze zbiorkomu. Reklamowe natręctwo na każdym kroku, migające rzutniki na stacjach, migające ekrany w pociągach - nie do wytrzymania.
1 10
odpowiedź
User
Podróżnik
AMS miała czym wypełnić czas między reklamami - jakieś wiadomości rodem z gazety się tam pojawiały. Teraz będzie sama reklama? Czy może gołe baby między reklamami, żeby wzrok gawiedzi przyciągnąć?
11 6
odpowiedź
User
Konrad
Odpadnięcie AMS (ważny składnik Agory) w przedbiegach dobrze świadczy o degrengoladzie w imperium Adasia M.
10 3
odpowiedź
User
InsiderPS
To proste.
Agora odpadła bo puściła krytyczne artykuły dotyczące reprywatyzacji w Warszawie. To jest po prostu konsekwencja wojenki z kliką warszawską, która nie może dawać kasy Agorze krytykującej warszafkę.
(wiadomość z pierwszej ręki)
10 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing