Strony dla kobiet: na czele kafeteria.pl i wizaz.pl

Najpopularniejszymi serwisami internetowymi dla kobiet są kafeteria.pl, wizaz.pl i kobieta.wp.pl. W skali roku najbardziej na zasięgu zyskały kobiece strony Onetu i Gazeta.pl oraz papilot.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dane z Megapanelu PBI/Gemius przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że w październiku ub.r. kafeteria.pl (należąca do Grupy o2.pl), wizaz.pl (Grupa Edipresse) i kobieta.wp.pl jako jedyne strony dla kobiet przekroczyły poziom 2 mln użytkowników. Kafeteria.pl miała najwięcej real users i odsłon mobilnych, na wizaz.pl internauci spędzali najwięcej czasu, a kobieta.wp.pl - reklamowana obecnie pod hasłem „Ciekawsza strona kobiecości” (więcej o tej kampanii) - zanotowała najwięcej odsłon.

>>> WP przed YouTube’em, NK.pl w dół, Grupa TVN w top20 Wśród pozostałych stron tylko polki.pl (Grupa Edipresse) - które niedługo zostaną udostępnione w odświeżonej wersji (więcej na ten temat) - miały ponad milion real users. Natomiast na papilot.pl przeciętny użytkownik wykonywał aż 30 odsłon i spędzał 20 minut. Z kolei średnio na ponad kwadrans przyciągały swojego real usera wysokieobcasy.pl (Grupa Gazeta.pl).

 

 

Zestawienie nie uwzględnia serwisu we-dwoje.pl, promowanego jako "Portal dla Niej i dla Niego", którego 30-40 proc. użytkowników stanowią mężczyźni. W październiku ub.r. we-dwoje.pl zanotowało 1,323 mln real users, 9,531 mln odsłon i 126 tys. odsłon mobilnych, mając 6,97 proc.zasięgu. Przeciętny użytkownik spędził na stronie 4 minuty i 33 sekundy. W skali roku kafeteria.pl i wizaz.pl zanotowały niewielkie zmiany odwiedzalności. Za to kobieta.wp.pl straciła ok. 220 tys. użytkowników i ponad 11 mln odsłon. Natomiast styl.fm miał ok. 135 tys. real users i ponad 9 mln odsłon mniej niż rok wcześniej, a stylistka.pl - prawie 100 tys. real users i ponad milion odsłon mniej.

 

>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w październiku 2011 Z drugiej strony kobieta.onet.pl zyskała w skali roku ponad 110 tys. real users i ponad 6,5 mln odsłon, a kobieta.gazeta.pl - ok. 250 tys. real users i 3,3 mln odsłon. Papilot.pl zanotował ok. 225 tys. użytkowników i 2,9 mln odsłon więcej. Z kolei wysokieobcasy.pl miały 40 tys. real users i milion odsłon więcej, a iwoman.pl (Grupa Money.pl) - prawie 100 tys. real users i 1,5 mln odsłon więcej. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"