WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Struktura medyczna w Peppermint

2004-07-20 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Agencja Peppermint utworzyła dział medyczny Peppermint Medical

Agencja Peppermint  utworzyła dział medyczny Peppermint  Medical, specjalizujący się obsłudze klientów z branży farmaceutycznej i usług medycznych. Osobą zarządzającą Peppermint  Medical jest Mariusz Cierniak.

Peppermint  Medical specjalizuje się w projektowaniu i realizacji zintegrowanych kampanii marketingowych, obejmujących działania BTL i ATL, dla firm obecnych na rynku farmaceutycznym i medycznym. Opracowuje m.in. programy komunikacyjne i lojalnościowe dla lekarzy i farmaceutów uzupełnione o reklamy i komunikację bezpośrednią z pacjentami. Zespół Peppermint  Medical bazuje na doświadczeniu reklamowym, marketingowym i sprzedażowym agencji PEPPERMINT. W czasie przygotowań do wyodrębnienia nowej struktury, agencja skupiła się na zdobyciu kompleksowego know-how dotyczącego branży farmaceutycznej i medycznej. Peppermint  Medical wspólnie z Pentor Medical prowadzi badania skuteczności promocji na rynku farmaceutycznym, opracowuje narzędzia niezbędne w realizacji tego typu kampanii wykorzystując wszystkie dostępne dane o rynku farmaceutycznym i masowym.
Obecnie Peppermint  Medical jest w trakcie negocjacji dotyczących opracowania programów marketingowych z kilkoma firmami farmaceutycznymi. Finalizowana jest także umowa z jedną z dużych firm kosmetycznych, wprowadzającą swoje preparaty do aptek.

- Wejście Polski do Unii Europejskiej było momentem, który przyspieszył zmiany na rynku farmaceutycznym i skłonił nas do stworzenia wyspecjalizowanego działu medycznego PEPPERMINT. Trendy europejskie dotyczące promocji i sprzedaży leków oraz suplementów diety coraz szybciej docierają do Polski. Z kolei dostosowanie prawa farmaceutycznego do wymagań unijnych ograniczyło możliwości reklamy leków. Wkrótce musi zmienić się też rynek usług medycznych i dystrybucji leków. Zwiększanie liczby przedstawicieli handlowych i budżetów ATL przestaje być skuteczne. Efektywność firm farmaceutycznych zależy więc coraz bardziej od innowacyjnych i kompleksowych rozwiązań marketingowych. Peppermint  Medical dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu oferuje takie rozwiązania. Sądzę, że bardzo szybko rynki wschodnie znajdą się w podobnej sytuacji jak Polska i już wkrótce będziemy mogli zaoferować im nasze usługi - powiedział Mariusz Cierniak Managing Partner w Peppermint  Medical.

Mariusz Cierniak ma sześcioletnie doświadczenie na rynku marketingu medycznego. Do tej pory obejmował stanowisko Członka Zarządu ds. Marketingu i Rozwoju w firmie farmaceutycznej Europlant Phytopharm Sp. z o.o. (MB Holding Niemcy). Odpowiadał za marketing i rozwój produktów medycznych w Polsce, wdrożenie rozwiązań marketingowych i reklam leków w krajach nadbałtyckich, Czechach, Rosji, na Ukrainie. Jest absolwentem Akademii Medycznej w Poznaniu (lekarz medycyny) oraz MBA Georgia State University/Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Autor:

503 Service Temporarily Unavailable

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej