WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Struktura medyczna w Peppermint

2004-07-20 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Agencja Peppermint utworzyła dział medyczny Peppermint Medical

Agencja Peppermint  utworzyła dział medyczny Peppermint  Medical, specjalizujący się obsłudze klientów z branży farmaceutycznej i usług medycznych. Osobą zarządzającą Peppermint  Medical jest Mariusz Cierniak.

Peppermint  Medical specjalizuje się w projektowaniu i realizacji zintegrowanych kampanii marketingowych, obejmujących działania BTL i ATL, dla firm obecnych na rynku farmaceutycznym i medycznym. Opracowuje m.in. programy komunikacyjne i lojalnościowe dla lekarzy i farmaceutów uzupełnione o reklamy i komunikację bezpośrednią z pacjentami. Zespół Peppermint  Medical bazuje na doświadczeniu reklamowym, marketingowym i sprzedażowym agencji PEPPERMINT. W czasie przygotowań do wyodrębnienia nowej struktury, agencja skupiła się na zdobyciu kompleksowego know-how dotyczącego branży farmaceutycznej i medycznej. Peppermint  Medical wspólnie z Pentor Medical prowadzi badania skuteczności promocji na rynku farmaceutycznym, opracowuje narzędzia niezbędne w realizacji tego typu kampanii wykorzystując wszystkie dostępne dane o rynku farmaceutycznym i masowym.
Obecnie Peppermint  Medical jest w trakcie negocjacji dotyczących opracowania programów marketingowych z kilkoma firmami farmaceutycznymi. Finalizowana jest także umowa z jedną z dużych firm kosmetycznych, wprowadzającą swoje preparaty do aptek.

- Wejście Polski do Unii Europejskiej było momentem, który przyspieszył zmiany na rynku farmaceutycznym i skłonił nas do stworzenia wyspecjalizowanego działu medycznego PEPPERMINT. Trendy europejskie dotyczące promocji i sprzedaży leków oraz suplementów diety coraz szybciej docierają do Polski. Z kolei dostosowanie prawa farmaceutycznego do wymagań unijnych ograniczyło możliwości reklamy leków. Wkrótce musi zmienić się też rynek usług medycznych i dystrybucji leków. Zwiększanie liczby przedstawicieli handlowych i budżetów ATL przestaje być skuteczne. Efektywność firm farmaceutycznych zależy więc coraz bardziej od innowacyjnych i kompleksowych rozwiązań marketingowych. Peppermint  Medical dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu oferuje takie rozwiązania. Sądzę, że bardzo szybko rynki wschodnie znajdą się w podobnej sytuacji jak Polska i już wkrótce będziemy mogli zaoferować im nasze usługi - powiedział Mariusz Cierniak Managing Partner w Peppermint  Medical.

Mariusz Cierniak ma sześcioletnie doświadczenie na rynku marketingu medycznego. Do tej pory obejmował stanowisko Członka Zarządu ds. Marketingu i Rozwoju w firmie farmaceutycznej Europlant Phytopharm Sp. z o.o. (MB Holding Niemcy). Odpowiadał za marketing i rozwój produktów medycznych w Polsce, wdrożenie rozwiązań marketingowych i reklam leków w krajach nadbałtyckich, Czechach, Rosji, na Ukrainie. Jest absolwentem Akademii Medycznej w Poznaniu (lekarz medycyny) oraz MBA Georgia State University/Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Autor:

Fotoreportaże

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

Program TV

Zobacz więcej

NAJPOPULARNIEJSZE INFORMACJE

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej

Tylko u nas

Zobacz więcej

Blogi (463)

Dołącz do nas - załóż swojego bloga