SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

STS z kampanią reklamową „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać” (wideo)

Bukmacher STS ruszył z kampanią reklamową „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać”, którą przygotowały Przestrzeń i Blueway Com.

Motywem przewodnim kampanii sprawczość graczy, którzy po wygranej ulubionej drużyny powtarzają "wiedziałam, wiedziałem".

Akcja rozpoczęła się od teaserów (od 13 września). Pełna odsłona emitowana jest od 17 września w telewizyjnych kanałach sportowych, przy okazji wydarzeń sportowych w największych stacjach ogólnopolskich oraz w internecie m.in. na największych polskich portalach sportowych i ogólnoinformacyjnych oraz na Facebooku.

W ramach kampanii powstały dwa spoty wizerunkowe, dwa sponsorskie oraz dodatkowe wersje niestandardowe.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blueway Com. Za kreację odpowiada agencja Przestrzeń. Autorami koncepcji kreatywnej są Maciej Kelm i Marcin Muth z agencji Przestrzeń, odpowiedzialni także za nadzór produkcyjny. Spoty wyprodukowała chromaPRO, wyreżyserował Florian Malak, a zdjęcia wykonał Kamil Płocki.

Dołącz do dyskusji: STS z kampanią reklamową „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać” (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hazardzista
Na takiej zabawie prędzej czy później traci się wszystko.
odpowiedź
User
Sergio
Widać, ze w polskiej bukmacherce jest STS, a potem długo długo nic i dopiero reszta.
odpowiedź
User
Kamil
Widać, ze w polskiej bukmacherce jest STS, a potem długo długo nic i dopiero reszta.
ETOTO miażdży działaniami w internecie, ich Quiz piłkarski czy program o boksie to majstersztyk!
odpowiedź