Nowy program na żywo „Studio Polska” emitowany jest na antenie TVP Info w soboty o godz. 21.55, począwszy od 30 kwietnia br. Średnia widownia audycji do 14 maja br. wyniosła 365 tys. osób. Przełożyło się to na 3,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najwięcej widzów zgromadziło drugie wydanie programu, które śledziło średnio 456 tys. osób.

Widownia „Studio Polska” odcinek po odcinku
TVP Info w paśmie nadawania audycji przegrywa walkę o widza z TVN24, którego udział wynosi wówczas 3,57 proc. Zdecydowanie gorzej od newsowej stacji TVP radzi sobie Polsat News (0,41 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVP Info wypada lepiej od swoich głównych konkurentów. TVN24 ma wówczas zaledwie 0,97 proc. udziału, a Polsat News - 0,34 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/program-marcina-wolskiego-w-tyle-wizji-sledzi-220-tys-widzow-tvp-info-przegrywa-z-tvn24 ##
Oglądalność konkurencji w czasie emisji audycji
W każdym odcinku programu na żywo „Studio Polska” do studia w gmachu Telewizji Polskiej przy ul. Woronicza w Warszawie przychodzą przedstawiciele różnych grup społecznych, którzy dyskutują na bieżące tematy społeczne i polityczne w formie hyde parku, czyli bez scenariusza.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##











