SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Studio Tank zmienia identyfikację wizualną na materiałach promocyjnych

Od przyszłego roku studio Tank wprowadza nową identyfikację wizualną na swoich materiałach reklamowych. Za projekt odpowiada artystka Karolina Rodanowicz i Mamastudio.

 

W 2018 roku w komunikacji marki pojawi się nowa grafika przygotowana przez artystkę Karolinę Rodanowicz, zaś miejsce turkusu zajmie róż. Nowa identyfikacja znalazła się na materiałach promocyjnych studia - notesach oraz specjalnych słoikach z miodem, nawiązującym do miejsca, gdzie mieści się siedziba firmy - Fortu Mokotów.

To druga odsłona nowej identyfikacji wizualnej studia - pierwszą zaprezentowano od koniec 2016 roku z okazji 10. rocznicy powstania firmy. Wówczas autorem projektu był lustrator Tymek Jezierski Jego turkusowo-czarno-biała grafika pojawiała się m.in. w materiałach reklamowych.

- Zmiany są przeciwieństwem stagnacji, więc jeżeli tylko przynoszą ze sobą dobrą jakość, z radością je wprowadzamy" powiedziała Magda Olak, dyrektor zarządzająca Tank.

Za koncepcję odświeżonej identyfikacji odpowiada Mamastudio.

  • Więcej informacji:
  • Tank

Dołącz do dyskusji: Studio Tank zmienia identyfikację wizualną na materiałach promocyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl