„Stwórz swoje własne arcydzieło” w kampanii BMW Individual

Zaczęła się kolejna kampania reklamująca kolekcję wyposażenia BMW Individual dostępną w samochodach BMW, przede wszystkim serii 7. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Stwórz swoje własne arcydzieło”, przygotowały i realizują firmy MAB i Initiative Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Stwórz swoje własne arcydzieło” w kampanii BMW Individual

Kampania podkreśla, że kolekcja BMW Individual pozwala właścicielowi wybrać z szerokiej oferty elementy wyposażenia i wnętrza samochodu zgodnie z własnym stylem. W reklamach prezentowane są niektóre dodatki, np. ręcznie plecione wykończenia foteli, zindywidualizowane laserowe grawerowanie i szeroka gama lakierów w różnych kolorach. Reklamy, zgodnie ze swoim hasłem głównym, przekonują, że odpowiednio dobierając te elementy, można z auta stworzyć prawdziwe arcydzieło.

Kolekcja BMW Individual jest dostępna dla nowego BMW serii 7 i innych wybranych modeli aut tej marki.

grafika

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały z oferty TVN, TVP i Polsatu), prasie, internecie, kinach i na outdoorze. Ruszyła na początku marca i potrwa do połowy kwietnia.

Adaptacją międzynarodowego spotu oraz przygotowaniem drugiego i reklam do innych mediów zajęła się agencja MAB (należąca do TBWAGroup Poland). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS