SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukcesy piłkarzy w Euro 2016 wpływają na promocje Media Marktu, Piotra i Pawła, Credit Agricole i Alior Banku

Bardzo dobre wyniki piłkarskiej reprezentacji Polski w Euro 2016 wpływają na warunki lokat promocyjnych w Alior Banku i Credit Agricole, zdecydują o zrealizowaniu wybranych ofert promocyjnych w delikatesach Piotra i Paweł oraz mogą doprowadzić do zwrotu kosztów zakupów w ramach promocji w sklepach Media Markt.

Przed startem Euro 2016 sieć elektromarketów Media Markt ogłosiła promocję „Kibicuj naszym i odbierz kasę”, w ramach której jeśli nasza reprezentacja awansuje do półfinału turnieju, klienci otrzymają zwrot pieniędzy za zakupy zrobione w Media Markcie od 2 do 5 czerwca. Warunkami było kupienie towarów za minimum 500 zł oraz zarejestrowanie paragonu do 6 czerwca na stronie internetowej tej sieci sklepów. Promocja była skierowana tylko do klientów indywidualnych.

Media Saturn Holding Polska, właściciel sieci Media Markt, nie ujawnia, ilu dokładnie klientów wzięło udział w promocji, zaznaczając jedynie, że były ich tysiące. Nie wiadomo też, jaka jest łączna wartość zakupów zgłoszonych do promocji. Firma zapewnia natomiast, że kibicuje naszej drużynie i chętnie zwróci klientom pieniądze za zakupy.

To, czy reprezentacja Polski awansuje do półfinału, rozstrzygnie się w meczu ćwierćfinałowym z Portugalią, który zacznie się w czwartek o godz. 21.

Media Saturn Holding Polska regularnie prowadzi tego typu promocje podczas najważniejszych turniejów piłkarskich. W czasie mistrzostw świata w 2014 roku w sklepach Media Markt trwała promocja „Ustrzel darmowe zakupy” (każdy klient, który po zrobieniu zakupów trafił piłką z 7 metrów do otworu o średnicy 53 cm, otrzymał zwrot wydanych pieniędzy), a w promocji sieci Saturn każdy telewizor kupiony w dniach 6-11 czerwca można było oddać do 15 lipca i dostać zwrot pieniędzy.

Z kolei sieć supermarketów Piotr i Paweł przygotowała kilka ofert promocyjnych związanych z Euro 2016. Aby z nich skorzystać, trzeba mieć kupony, które były dystrybuowane w gazetce handlowej sieci 30 maja i 1 czerwca, w jej sklepach na początku czerwca oraz dołączone do jednego z wydań „Newsweeka”.

Promocja „Nic się nie stało” uprawnia do 44 proc. zniżki na piwo następnego dnia po meczu, w którym nasza reprezentacja odpadnie z turnieju. 50-procentowa zniżka na wszystkie produkty marki Piotr i Paweł będzie obowiązywać, jeśli nasza drużyna wejdzie do finału. Osobne rabaty zostaną aktywowane, jeżeli reprezentacja strzeli w meczu minimum trzy gole oraz jeśli zrobi to jej jeden piłkarz.

Alior Bank i Credit Agricole wprowadziły do oferty lokaty , których oprocentowanie jest zależne od liczby goli strzelonych w Euro 2016 przez polskich piłkarzy. W przypadku Lokaty Kibica w Alior Banku (można na niej ulokować do 100 tys. zł na 160 dni) oprocentowanie bazowe ustawiono na 2 proc., a każdy gol Polaków podnosi je o 0,1 pkt proc. (maksymalnie do 3 proc.). Dzięki trzem golom strzelonym jak na razie przez naszych piłkarzy oprocentowanie wynosi obecnie 3,3 proc. Lokatę będzie można założyć do 10 lipca.

Credit Agricole obiecał podnosić oprocentowanie Lokaty Piłkarskiej (na 3 miesiące, dla kwot 1-10 tys. zł) o 0,2 pkt proc. za każdy gol polskiej reprezentacji w zwycięskim meczu grupowym i o 0,1 pkt proc. za gol w spotkaniu zremisowanym lub przegranym. Dlatego po każdym ze zwycięskich meczów grupowych (po 1:0 z Irlandią Północną i Ukrainą) oprocentowanie rosło do 3,2 proc. Przed meczem 1/8 finału bank podwyższył oprocentowanie wyjściowe do 3,3 proc., a po remisowym wyniku po 120 minutach gry przeciw Szwajcarii (w promocji nie brano pod uwagę konkursu rzutów karnych) podniesiono je do 3,4 proc.

Dołącz do dyskusji: Sukcesy piłkarzy w Euro 2016 wpływają na promocje Media Marktu, Piotra i Pawła, Credit Agricole i Alior Banku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrzej
A Żabka wydała świetny terminarz rozdawany przy zakupach. Świetny ale zawierający błąd merytoryczny - zły zestaw par w 1/4. Żabka oświadczyła o błędzie, Z-CARD (producent tego formatu) oświadczył, tylko twórca projektu czyli Men at Work do tej pory siedzi cicho.
odpowiedź
User
Yeti
"na 2 proc., a każdy gol Polaków podnosi je o 0,1 pkt proc. (maksymalnie do 3 proc.). Dzięki trzem golom strzelonym jak na razie przez naszych piłkarzy oprocentowanie wynosi obecnie 3,3 proc. "

Powinno być chyba 3,2%
odpowiedź
User
Andrzej
Czemu usuwacie komentarze?
odpowiedź