„Super Express” w kioskach sprzedaje o połowę więcej niż „Wyborcza”, „Przegląd Sportowy” stracił najwięcej

Najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach w lipcu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskał tylko „Super Express”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Super Express” w kioskach sprzedaje o połowę więcej niż „Wyborcza”, „Przegląd Sportowy” stracił najwięcej

W lipcu br. w samych kioskach i salonikach prasowych „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 309 315 egz. W porównaniu do lipca 2013 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 3,94 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się aż 98,84 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

Drugą lokatę zajął „Super Express” (Murator) ze średnim wynikiem na poziomie 146 568 egz., notując wzrost o 2,95 proc. - jedyny w zestawieniu. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,34 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co było najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Z kolei ostatnia pozycja podium należała do „Gazety Wyborczej” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych spadła w ciągu roku o 15,49 proc. i wyniosła 100 933 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 64,45 proc.

Największy spadek średniej sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych odnotował „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polsk), który znalazł się oczko niżej. Jego wynik zmalał bowiem o 18,52 proc. do 34 135 egz.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/super-express-dogonil-gazete-wyborcza-ostro-w-dol-przeglad-sportowy-i-gazeta-polska-codziennie ##

Niewiele mniej, bo 17,28 proc., straciła „Gazeta Polska Codziennie” (Forum) plasująca się na piątym miejscu. Jej średnia sprzedaż egzemplarzowa wyniosła w lipcu br. 19 480 egz.

Natomiast najmniejszy udział sprzedaży kioskowej w całej sprzedaży ogółem odnotowała „Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication). Było to 16,05 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"