SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Super Express” w kioskach sprzedaje o połowę więcej niż „Wyborcza”, „Przegląd Sportowy” stracił najwięcej

Najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach w lipcu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciły „Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskał tylko „Super Express”.

W lipcu br. w samych kioskach i salonikach prasowych „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 309 315 egz. W porównaniu do lipca 2013 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 3,94 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się aż 98,84 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął „Super Express” (Murator) ze średnim wynikiem na poziomie 146 568 egz., notując wzrost o 2,95 proc. - jedyny w zestawieniu. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,34 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co było najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Z kolei ostatnia pozycja podium należała do „Gazety Wyborczej” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych spadła w ciągu roku o 15,49 proc. i wyniosła 100 933 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 64,45 proc.

Największy spadek średniej sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych odnotował „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polsk), który znalazł się oczko niżej. Jego wynik zmalał bowiem o 18,52 proc. do 34 135 egz.

Niewiele mniej, bo 17,28 proc., straciła „Gazeta Polska Codziennie” (Forum) plasująca się na piątym miejscu. Jej średnia sprzedaż egzemplarzowa wyniosła w lipcu br. 19 480 egz.

Natomiast najmniejszy udział sprzedaży kioskowej w całej sprzedaży ogółem odnotowała „Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication). Było to 16,05 proc.

ZKDP

lipiec

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Sprzedaż egz. wydań druk.

Prenum.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Sprzedaż egz. wydań druk.

Prenum.

Fakt Gazeta Codzienna

312 940

312 940

309 315

3 379

325 805

325 805

322 010

3 684

Super Express

148 267

147 547

146 568

979

143 883

143 163

142 365

798

Gazeta Wyborcza

174 067

156 610

100 933

53 688

203 218

183 464

119 434

61 896

Przegląd Sportowy

35 176

35 176

34 135

614

42 767

42 767

41 893

729

Gazeta Polska Codziennie

20 139

20 125

19 480

66

24 014

24 004

23 550

132

Dziennik Gazeta Prawna

55 764

45 140

9 051

27 005

63 196

48 031

9 807

28 738

Rzeczpospolita

56 485

54 876

8 806

38 856

80 081

58 947

10 275

44 000

Puls Biznesu

12 130

10 671

1 719

6 632

14 745

11 551

1 871

7 456

Parkiet Gazeta Giełdy

4 897

4 507

1 443

1 478

5 470

3 680

1 485

1 730


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

Dołącz do dyskusji: „Super Express” w kioskach sprzedaje o połowę więcej niż „Wyborcza”, „Przegląd Sportowy” stracił najwięcej

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
by rzyło sie lepij
Dali radę 100 nie pękło. CZYLI SUKCES
odpowiedź
User
Goldman
Powinni dac Michnikowi Nobla w dziedzinie Biznesu, ze doprowadzil gazete ktora kiedys sprzedawala po 700tys do okolo 100tys, niezly wyczyn i Akcje Agory byly kiedys po 100zl teraz okolo 10zl, to Nobel dla Rapaczynskiej, powinni sie polaczyc z Rzeczpospolita i oglosisc razem bankructwo
odpowiedź
User
załamka
Wszyscy śmiali się z matki Madzi w bikini na koniu - a tu proszę właśnie tego chcą Polacy!
To jest przyszłość polskiego dziennikarstwa.
odpowiedź