SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Super-Pharm z walentynkową kampanią „Piękniej razem” (wideo)

Ogólnopolska sieć drogerii Super-Pharm wystartowała z okolicznościową kampanią, promującą ofertę na Walentynki. Działania przygotowały Communication Unlimited i Mets.

Walentynkowa kampania pod hasłem „Piękniej razem” obejmuje działania w telewizji, radiu oraz magazynach kobiecych, takich jak „Viva”, „Gala”, „Show” i „Wysokie Obcasy”.

15-sekundowe spoty reklamowe emitowane są na kanałach grup TVN i Polsat oraz w stacjach tematycznych, z czego 40 proc. zostanie pokazanych w najlepszym czasie antenowym. Dodatkowo spoty emitowane będą w sieci kin Multikino oraz kinach lokalnych, a widzowie do biletów dostaną ulotkę marki.

Uzupełnieniem kampanii jest konkurs organizowany we współpracy z radiem RMF FM. Aby wziąc w nim udział, należy od 5 do 14 lutego na stronie internetowej radia opisać pomysł na spędzenie niezapomnianych walentynek. Do wygrania m.in. weekendowy wyjazd dla dwojga.

Kreację kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited. Za planowanie mediów odpowiedzialna była grupa mediowa Mets.

Dołącz do dyskusji: Super-Pharm z walentynkową kampanią „Piękniej razem” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl