SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Każdy z nas życzy sobie czegoś innego” w kampanii SuperGrosz.pl (wideo)

Ruszyła pierwsza duża kampania reklamowa serwisu pożyczkowego SuperGrosz.pl. Akcję, realizowaną pod hasłem „Każdy z nas życzy sobie czegoś innego”, przygotowały firmy F25 i White Paper Agency.

- Jest to pierwsza kampania telewizyjna w historii firmy, stąd nasze wielkie podekscytowanie i duże nadzieje z nią związane. Liczymy, że dzięki kampanii prowadzonej w największych stacjach telewizyjnych zwiększy się rozpoznawalność naszej marki. Ponadto chcemy promować rozbudowanie oferty skierowanej do naszych stałych klientów - pożyczki do 15 tys. zł. z możliwością rozłożenia płatności aż na 48 rat - mówi Piotr Siwiec, prezes SuperGrosz.pl.

Głównym elementem kampanii jest rysunkowy spot, którego bohater obserwuje spadającą gwiazdkę z nieba, co uzupełnia komentarz lektora: „Każdy życzy sobie czegoś innego, ale Ty…”. Reklama jest oparta na grze słów: życzy - pożycz.

Akcja reklamowa trwa od 9 października. Obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, kanały tematyczne Polsatu i TVP) oraz internet (m.in. YouTube), potrwa do końca grudnia. Jest to pierwsza kampania promująca SuperGrosz.pl.

Koncepcją kreatywną i produkcją spotu zajął się dom produkcyjny F25, natomiast za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada White Paper Agency.

Dołącz do dyskusji: „Każdy z nas życzy sobie czegoś innego” w kampanii SuperGrosz.pl (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja
Supergrosz to banda buraków i chamów. Niestety wynajmują bliźniak na spokojnej uliczce, gdzie jak zrobili imprezę integracyjną, zamiast gdzieś na mieście to właśnie w tym bliźniaku, to muzyka waliła do 4.30 i było słychac na całej ulicy. A poza tym warunki tych szybkich pożyczek to złodziejstwo w biały dzień, niestety ustawa pozwala na aż tak wysokie koszty prowizji. Firmy tego typu powinny być zakazane, a nie brylować w mediach. Dobrze chociaż ze dzięki 500+ trochę mniej zarabiają niż kiedyś
odpowiedź