SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

W walentynkowej reklamie biżuterii Svarovski po raz pierwszy wystąpiły pary homoseksualne

Z okazji zbliżających się walentynek marka biżuterii Svarovski przygotowała kampanię z udziałem kilku zakochanych par, w tym dwóch homoseksualnych. Spot trafił m.in. do polskiej telewizji.

Article

W walentynkowym spocie biżuterii Svarovski występuje kilka różnych par, a główną rolą gra ambasadorka marki - modelka Karlie Kloss, której partneruje hiszpański model Andres Velencoso. W spocie widzimy też popularną włoską blogerkę modową Chiarę Ferragani z partnerem, raperem Fedezem. Ponadto, w reklamie zagrał także para z Azji - chińska aktorka Maggie Jiang i japoński model Daisuke Ueda, a także Malaika Firth i Malik - oboje czarnoskórzy. W spocie wystąpiły także dwie pary o orientacji homoseksualnej.

Kampania Svarovskiego obejmuje spoty w dwóch wersjach – dłuższej, ponad 40-sekundowej oraz krótszych, dziewięcio- i jedenastosekundowych zapowiedzi. Spoty są emitowane także w polskich stacjach telewizyjnych, m.in. w TVN.

Co ciekawe, wersji reklamy z udziałem wszystkich par nie ma na oficjalnym kanale na YouTube Svarovskiego.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: W walentynkowej reklamie biżuterii Svarovski po raz pierwszy wystąpiły pary homoseksualne

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mateusz
doskonała reklama
10 9
odpowiedź
User
he he he
"Patrz kochanie, jaką ładną kolię kupił ten facet swojemu chłopakowi. Ależ ten mężczyzna ładnie wygląda w tej biżuterii. Musisz mi kupić taką samą, skoro tak dobrze leży na tym facecie to i na mnie będzie dobrze wyglądać." ... nie powiedziała nigdy żadna kobieta.
7 6
odpowiedź
User
xxx
doskonała reklama
Albo jesteś niepoważny, albo najbanalniejsze rzeczy cię cieszą jak dziecko.
5 9
odpowiedź
User
dociekliwy
Niby taka postępowa reklama, a co z pozostałymi 473 orientacjami i 514 płciami (stan na 2 lutego 2018) istnieją na świecie.
8 7
odpowiedź
User
jaro
"Patrz kochanie, jaką ładną kolię kupił ten facet swojemu chłopakowi. Ależ ten mężczyzna ładnie wygląda w tej biżuterii. Musisz mi kupić taką samą, skoro tak dobrze leży na tym facecie to i na mnie będzie dobrze wyglądać." ... nie powiedziała nigdy żadna kobieta.


skąd możesz wiedzieć, jak z domu nie wychodzisz, a w tv oglądasz tylko Smolennice?
5 5
odpowiedź
User
Lojza
Z całym szacunkiem, ale po co pokazywać przypadki ludzi, którzy stanowią absolutnie marginalny odsetek w społeczeństwie? Przecież homosekualistów jest garstka, to już mniejszości narodowych i etnicznych mamy chyba więcej w Polsce niż gejów i lesbijek...
4 7
odpowiedź
User
przechodzień
"Patrz kochanie, jaką ładną kolię kupił ten facet swojemu chłopakowi. Ależ ten mężczyzna ładnie wygląda w tej biżuterii. Musisz mi kupić taką samą, skoro tak dobrze leży na tym facecie to i na mnie będzie dobrze wyglądać." ... nie powiedziała nigdy żadna kobieta.


skąd możesz wiedzieć, jak z domu nie wychodzisz, a w tv oglądasz tylko Smolennice?
Zdania zaczynamy od dużej litery, jak chcesz kogoś zaatakować personalnie, to przynajmniej postaraj się sprawiać wrażenie kumatego. Co to Smolennica? Czy Twoja żona/dziewczyna (była, obecna lub ewentualnie przyszła) nosi męską biżuterię? A to już nie wolno nie wychodzić z domu? W reklamie grają geje i lesbijki, a ty wtrącasz się do czyjegoś życia prywatnego?
3 2
odpowiedź
User
Nickinick
Chory świat. Wszystko to popieprzone, lampa w podłodze, nie wstanę tak będę leżał.
2 3
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing