WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Influencerzy, atrybucja i e-commerce - wyzwania performance marketingu w 2018 roku

Gorący temat

Piotr Gliński: Polska Fundacja Narodowa robi dużo, krytykują ją dziennikarscy „wujkowie dobra rada”

0

W walentynkowej reklamie biżuterii Svarovski po raz pierwszy wystąpiły pary homoseksualne

2018-02-10 A A A KOMENTARZE: 8 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Z okazji zbliżających się walentynek marka biżuterii Svarovski przygotowała kampanię z udziałem kilku zakochanych par, w tym dwóch homoseksualnych. Spot trafił m.in. do polskiej telewizji.

W walentynkowej reklamie biżuterii Svarovski po raz pierwszy wystąpiły pary homoseksualne

W walentynkowym spocie biżuterii Svarovski występuje kilka różnych par, a główną rolą gra ambasadorka marki - modelka Karlie Kloss, której partneruje hiszpański model Andres Velencoso. W spocie widzimy też popularną włoską blogerkę modową Chiarę Ferragani z partnerem, raperem Fedezem. Ponadto, w reklamie zagrał także para z Azji - chińska aktorka Maggie Jiang i japoński model Daisuke Ueda, a także Malaika Firth i Malik - oboje czarnoskórzy. W spocie wystąpiły także dwie pary o orientacji homoseksualnej.

Kampania Svarovskiego obejmuje spoty w dwóch wersjach – dłuższej, ponad 40-sekundowej oraz krótszych, dziewięcio- i jedenastosekundowych zapowiedzi. Spoty są emitowane także w polskich stacjach telewizyjnych, m.in. w TVN.

Co ciekawe, wersji reklamy z udziałem wszystkich par nie ma na oficjalnym kanale na YouTube Svarovskiego.

 

 

Autor: jd

Wiecej informacji: Svarovski, reklama, walentynki, para homseksualna

Komentarze (8) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia