SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Świadome macierzyństwo” w kampanii reklamującej Folik Mama

W internecie i prasie zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa suplementów diety dla kobiet w ciąży Folik Mama (produkowanych przez Gedeon Richter). Akcję przygotowały i realizują firmy Lubię to - linked by Isobar i One House.

Akcja jest oparta na konkursie prowadzonym na stronie Swiadomemacierzynstwo.com. Kobiety spodziewające się dzieci mogą w nim wypełnić krótki quiz i opisać swoją najdziwniejszą zachciankę żywieniową w trakcie ciąży. Konkurs potrwa do 10 kwietnia.

W internecie kampania obejmuje też współpracę z autorkami blogów Oczekując.pl, Panna Anna Biega i Szczesliva, które opiszą swoje wspomnienia o odżywianiu podczas z ciąży, oraz reklamy display. Ponadto reklamy ukażą się w magazynach „Mamo To Ja”, „Twoje Dziecko” oraz „Twój Maluszek”.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja Lubię to - linked by Isobar (należąca do Dentsu Aegis Network Polska), a zakupem mediów zajął się dom mediowy One House.

Dołącz do dyskusji: „Świadome macierzyństwo” w kampanii reklamującej Folik Mama

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl