„Świat według Kiepskich” stracił 660 tys. widzów

Wiosenny sezon serialu „Świat według Kiepskich” po czterech pierwszych odcinkach ogląda o 660 tys. widzów mniej niż rok temu. Polsat w czasie emisji komediowej produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Cztery pierwsze odcinki wiosennego sezonu „Świata według Kiepskich” (pokazane w okresie od 6 do 27 marca br.) oglądało średnio 2,22 mln widzów, co przełożyło się na 13,29 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 14,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. „Świat według Kiepskich” stracił 660 tys. widzów. Wówczas po czterech pierwszych odcinkach jego średnia oglądalność wynosiła 2,88 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 18,40 proc. oraz 21,33 proc.

Polsat w czasie emisji komediowej produkcji przegrywa z wszystkimi głównymi stacjami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1 (23,74 proc. udziału), która w tym czasie zwykle pokazuje „Sport” i „Prognozę pogody”. Druga jest TVP2 („Barwy szczęścia” 17,26 proc.), a trzecia - TVN (końcówka „Uwagi!” oraz „Na Wspólnej”; 14,13 proc.). Wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat zajmuje drugie miejsce, przegrywając tylko z Jedynką.

grafika

Serial na antenie Polsatu emitowany jest w środy o godz. 20.00.

Trzy topowe odcinki „Świata według Kiepskich”

Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"