SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Świat według Kiepskich” stracił ponad 200 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP1

Nowe odcinki „Świata według Kiepskich” śledzi średnio 1,65 mln widzów, o 240 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

„Świat według Kiepskich”„Świat według Kiepskich”

Wiosenny sezon „Świata według Kiepskich” na antenie Polsatu pokazywany jest w środy o godz. 20.05, począwszy od 2 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że sześć pierwszych jego odcinków oglądało średnio 1,65 mln widzów. Przełożyło się to na 10,49 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 13,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

 

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się szósty odcinek serialu. Oglądało go 1,76 mln osób.

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

06-04-2016

20:05:45

20:38:27

1 760 966

11,68%

30-03-2016

20:09:21

20:42:04

1 732 974

10,95%

09-03-2016

20:08:37

20:41:33

1 628 967

10,09%


W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Świat według Kiepskich” stracił 240 tys. widzów. Cztery pierwsze odcinki serialu, pokazane  w okresie od 4 do 25 marca ub.r., śledziło średnio bowiem 1,89 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 11,52 proc. oraz 13,97 proc. (więcej na ten temat).

Polsat w paśmie emisji „Świata według Kiepskich” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem jest TVP2, która emituje popularny serial „Barwy szczęścia”, co przekłada się na 20,85 proc. udziału. Na drugim miejscu plasuje się TVN („Na Wspólnej”; 14,93 proc.). Gorzej od Polsatu radzi sobie tylko TVP1 („Sport”, kroniki sportowe, „Prognoza pogody” i początek licznych programów; 9,58 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest TVN, a dalej plasują się: Dwójka, Polsat oraz Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

3 284 081

20,85%

15,11%

TVN

2 351 732

14,93%

16,61%

Polsat - Świat według Kiepskich

1 652 685

10,49%

13,12%

TVP1

1 509 661

9,58%

7,96%

Dodajmy, że w marcu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,95 proc.

Dołącz do dyskusji: „Świat według Kiepskich” stracił ponad 200 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP1

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Staszek
Serial jest przez Polsat wykańczany reklamami. Bezpośrednio przed nim, oraz w trakcie emitowane jest w sumie 12 minut reklam. Czyli cały przewidziany na godzinę limit. Wszystko po to, aby Top Chef zaczął się bezpośrednio po serialu. Jest to spora wada, bo 22 minutowy odcinek serialu jest obudowany 12 minutami reklam. Co odstrasza widzów. A jeśli w Ipli można obejrzeć odcinki wcześniej z nieporównywalnie mniejszą liczbą reklam, to ludzie wybierają Iplę.
odpowiedź
User
dfs
"ŚwK" sprawia wrażenie, jakby nie posiadał scenariusza, a teksty - marne - były wymyślane na poczekaniu.
odpowiedź
User
Hiszpan
Niestety ale ten serial przede wszystkim bazuje na renomie którą zdobył w latach 1999- 2005. Odcinki ówczesne były naprawdę śmieszne, każdy bez wyjątku budził śmiech i sympatie. Potem już było różnie- z jednej strony fajne nowe postacie, głównie ,,pupcia' i Kozłowski zaś z drugiej strony wiele odcinków było strasznie sztucznych i czasami człowiek się wysilał żeby znaleść coś śmiesznego. Oczywiście wiele odcinków trzymało też poziom jak za dawnych czasów. Moja rada- jak najwięcej czerpać ze wspomnianych przeze mnie czasów i powiedzmy sobie szczerze że jest coś co przyciąga też widza- jeśli w serialu familijnym ,,Rodzinka pl' można było rozebrać nieletniego Musiała to i tu można przynajmniej częściowo rozebrać Mariolkę albo inną z głównych postaci.
Ps. z tymi reklamami się zgadzam że mogli by sobie o połowę darować.
odpowiedź