„Świat według Kiepskich” stracił widzów i przegrał z konkurencją

Wiosenny sezon „Świata według Kiepskich” oglądało o 380 tys. widzów mniej niż edycję sitcomu nadawaną rok wcześniej. Polsat w czasie emisji produkcji zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

„Świat według Kiepskich” nadawano wiosną w środy o 20.00 w okresie od 6 marca do 29 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność 13 odcinków wyniosła 2,14 mln osób, co przełożyło się na 14,34 proc. udziału w grupie 4+ i 16,19 proc. w 16-49.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. „Świat według Kiepskich” stracił 380 tys. widzów. Wówczas jego średnia oglądalność wynosiła 2,51 mln osób przy udziale na poziomie odpowiednio 17,42 proc. oraz 19,94 proc.

Polsat w czasie emisji komediowej produkcji przegrywał z wszystkimi głównymi stacjami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce z udziałem na poziomie 20 proc. zajęła TVP2, pokazująca głównie “Barwy szczęścia”. Druga była TVP1 (17,48 proc., głównie “Pogoda”, “Sport”) i TVN (16,14 proc. “Uwaga!”, “Na Wspólnej”). W grupie komercyjnej Polsat zajął trzecie miejsce, minimalnie przegrywając z TVP1 i TVN.

 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa