Nadany drugiego dnia Świąt odcinek “M jak miłość” obejrzało na antenie TVP 2 niemal 6 mln widzów. Drugie miejsce zajął “Teleexpress” z widownią na poziomie 5,3 mln osób, na podium znalazły się jeszcze “Barwy szczęścia” (4,74 mln widzów) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Najpopularniejszym filmem w Święta była polska komedia “Jak rozpętałem II wojnę światową”, która znalazł się w ogólnym zestawieniu dopiero na miejscu ósmym. Na antenie Dwójki obejrzało ja 3,7 mln osób.
Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 liderem także było “M jak miłość”, ale już na pozycji drugiej uplasował się film “Jak rozpętałem II wojnę światową”.
Najchętniej oglądaną stacją podczas Świąt Bożego Narodzenia była Jedynka z udziałem na poziomie 19,01 proc., co oznacza spadek o 2,26 pkt. proc. Na drugim miejscu znalazła się Dwójka, której udział zmalał z 17,22 proc. do 16,61 proc. Trzeci był Polsat (13,06 proc., spadek o 1,37 pkt. proc.), a czwarty - TVN (10,83 proc., minus 1,39 pkt. proc.). Ogółem całkowity udział wielkiej czwórki stacji spadł z 65,14 proc. do 59,51 proc. Wzrosty zanotowały za to TVN 7, TV Puls oraz Polsat 2.

Natomiast wśród widzów w wieku pomiędzy 16. a 49. lat liderem także była TVP 1 z wynikiem 16,63 proc. przed Polsatem (14,73 proc.). Także w tej grupie wszystkie czołowe kanały zanotowały spadki.
Nieco inne były preferencje widzów 24 grudnia br., czyli w Wigilię. Tego dnia najwięcej oglądających - 4,63 mln - wybrało nadawany w Polsacie film “Kevin sam w Nowym Jorku”. Ciekawostką jest fakt, że “Wydarzenia” znalazły się w czołówce najchętniej oglądanych pozycji, a “Fakty” TVN nie. Liderem rynku tego dnia był Polsat z udziałem wynoszącym 17,54 proc.
Dane telemetryczne pokazują, że 25 i 26 grudnia br. Polacy spędzili przed telewizorem 5 godzin i 47 minut. To najwięcej w ostatnich trzech latach.











