„Świętokrzyskie czaruje” w telewizji (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania promująca region świętokrzyski. Akcję pod hasłem „Świętokrzyskie czaruje” przygotowały Dział Produkcji Reklamowych TVN i dom mediowy Innovations.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania Świętokrzyskiego reklamuje ten region jako fascynujący turystycznie. W ramach akcji 30 i 15-spoty będą emitowane do początku maja w TVN i TVN24, m.in. przy serialach „Majka” i „Usta Usta” oraz programie „You Can Dance”. Natomiast 8-sekundowy billboard sponsorski zostanie też 40 razy wyemitowany w TVP1 przed serialem „Ojciec Mateusz”.

Kreację kampanii – prowadzonej przez Regionalną Organizację Turystyczną Województwa Świętokrzyskiego, a współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – przygotował Dział Produkcji Reklamowych TVN, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Innovations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online