SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Świeża Bazylia PR & Event dla sklepów Lewiatan

Agencja Świeża Bazylia PR & Event nawiązała współpracę z Lewiatan Holding SA, właścicielem ok. 3,2 tys. sklepów Lewiatan w całej Polsce.

Do zadań agencji należy prowadzenie działań z zakresu komunikacji korporacyjnej i media relations. Strony nawiązały stałą współpracę po realizacji wspólnego projektu.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.  

Funkcjonujące pod marką Lewiatan sklepy działają na zasadzie franczyzy. Obecnie jest ich ok. 3,2 tys. w całej Polsce. Marka nie jest mocno aktywna reklamowo. Jedną z większych kampanii realizowała dwa lata temu pod hasłem „Do Lewiatana jeden krok”.

Dołącz do dyskusji: Świeża Bazylia PR & Event dla sklepów Lewiatan

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl