SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Synertime wypromuje Runmageddon

Agencja Synertime rozpoczęła działania w zakresie public relations dla Runmageddonu - cyklicznego, ekstremalnego biegu przez przeszkody.

Synertime zrealizuje działania z zakresu media relations dla kluczowych wydarzeń Runmageddonu oraz będzie wspierać wizerunkowo firmę w zakresie doradztwa strategicznego i pozycjonowania jej ekspertów.

Za koordynację prac zespołu pracującego na rzecz Runmageddonu odpowiada Ewa Kaczmarek, wiceprezes zarządu Synertime.

Umowę podpisano na czas określony z możliwością przedłużenia.

Runmageddon to jeden z największych w Europie cyklicznych, ekstremalnych biegów przez przeszkody. W tym roku w Polsce odbywa się 15 imprez w 11 miastach. W 2016 roku we wszystkich startach uczestniczyło ponad 35 tys. osób – w roku 2017 rekord ten uda się znacznie pokonać, gdyż organizatorzy spodziewają się 50 tys. uczestników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Synertime wypromuje Runmageddon

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zygi
Czy zatem Synertime odpowiada za ostatni kryzys w social mediach Runmargeddonu? ;]
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing