SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Systemowy dom" w kampanii marek Isover i Rigips

Trwa kampania marek Isover i Rigips należących do grupy Saint Gobain, promująca systemowe rozwiązania dla poddaszy. Za strategię oraz obsługę kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Media Choice.

Kampania ma podkreślać, jak ważne są bezpieczne i trwałe rozwiązania, które zostały przebadane technicznie i respektują obowiązujące wymogi ochrony przeciwpożarowej, co może uratować życie ludzi. Jej głównym celem jest budowanie świadomości bezpieczeństwa pożarowego wśród wykonawców i inwestorów oraz przedstawienie benefitów wynikających z zastosowania nowego rozwiązania – Systemowy Dom. 

Kampania została podzielona na trzy części.

- W naszych działaniach skupiliśmy się przede wszystkim na budowaniu zasięgu, dostarczaniu kalorycznego ruchu na stronę oraz promocji video. Zaproponowaliśmy strategię mediową obejmującą rozbudowane działania online nastawione na emisję w witrynach adekwatnych tematycznie, kampanię mailingową oraz w gazetkach tematycznych, a także promocję spotu reklamowego na YouTube oraz w serwisach społecznościowych. Działania digitalowe uzupełnione zostały o emisję w tytułach prasowych – mówi Konrad Tuczyk, media planner w Media Choice, który koordynuje prace zespołu odpowiedzialnego za realizację kampanii.

Za koncepcję, kreację, stworzenie wszystkich materiałów graficznych oraz scenariusz i produkcję spotu video odpowiedzialna była agencja Advertiva.

 

Dołącz do dyskusji: "Systemowy dom" w kampanii marek Isover i Rigips

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl