SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szczepan Jabłoński odpowiada za marketing i sprzedaż w Polskich Portach Lotniczych

Szczepan Jabłoński objął stanowisko zastępcy dyrektora biura sprzedaży, marketingu i komunikacji w spółce Polskie Porty Lotnicze SA - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Szczepan Jabłoński w PPL SA odpowiada m.in. za komunikację marketingową, e-commerce i sprzedaż powierzchni reklamowej.

Z branżą reklamową związany jest od 2000 roku. Zaczynał jako account executive w agencji mediowej UM (IPG Mediabrands).

Po roku pracy przeszedł do Centrum Promocji Młodzieżowej, gdzie przez blisko 3 lata pracował jako business development director. Wiosną 2004 roku został partnerem zarządzającym i dyrektorem strategii w spółce reklamowej GMP. W latach 2012-2013 był CEO firmy GMP Advertising.

Od jesieni 2013 roku do początku 2020 roku pracował jako CEO w agencji content marketingowej INB Digital. Przez ostatnie 3 lata niezależnie zajmował się doradztwem reklamowym w ramach własnej działalności.

Dołącz do dyskusji: Szczepan Jabłoński odpowiada za marketing i sprzedaż w Polskich Portach Lotniczych

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zdjęcie z IESE. Gratki Szczepan!!
odpowiedź
User
Jan
Biora po znajomosci ludzi z mentalen z lat 90.
Gosc bladego pojecia o tej dzialce nie ma. I utopia przez to lot. Potrzebujeny dzis ludzi kompetentnych decyzyjnych a nie kogos kto zatrzymal sie 20 lat temu.
odpowiedź
User
Jj
Gosc, zadnych osiagniec, 3 lata na bezrobociu byl... i do Lotu... Jaka rada nadzorcza to klepie? Przeciez to jest dzialanie na szkode spolki.
odpowiedź