„Szczęście tańczy jak zagrasz” w kampanii Multi Multi (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa Multi Multi, gry liczbowej organizowanej przez Totalizator Sportowy. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Szczęście tańczy jak zagrasz”, przygotowały firmy Brain, Film Reaktor i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Multi Multi ma charakter wizerunkowo-edukacyjny. Celem akcji jest odświeżenie wizerunku tej gry. Reklamy informują, że w Multi Multi obowiązuje stała tabela gwarantowanych wygranych, a gracze sami decydują o tym, ile liczb skreślają i o jakie grają kwoty. Kampania jest skierowana zarówno do obecnych graczy, jak i nowych osób.

Akcja reklamowa od 3 czerwca jest prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), radiu (rozgłośnie ogólnopolskie i lokalne), internecie (największe portale), na outdoorze (citylighty w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Wrocławiu i Katowicach) oraz w punktach sprzedaży Lotto (ulotki, plakaty, etui na kupony i blankiety). Działania potrwają do końca czerwca.

Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, a spot telewizyjny wyreżyserował team reżyserski Konqubinat we współpracy z domem produkcyjnym Film Reaktor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu