Tegoroczny pomysł szefa Publicis Groupe na świąteczne życzenia dla pracowników i partnerów holdingu nie jest pierwszym tego typu eksperymentem. W 2012 r. Lѐvy nagrał na wideo 20-minutowe przemówienie, w którym po naciśnięciu Pauzy widać było jak szef holdingu przegląda zawartość swojego smartfona albo poleruje nagrody otrzymane przez firmę (obejrzyj to).
Tym razem w specjalnym klipie Lѐvy zachęca do gry. Aby wziąć w niej udział użytkownik musi odwiedzić stronę publicisgroupewishes2015.com i zsynchronizować z komputerem swój smartfon, który będzie w rozgrywce spełniał rolę kontrolera. W trakcie zabawy zadaniem gracza jest zebranie za pomocą specjalnego wysięgnika wielu prezentów, które zostały porozrzucane w gabinecie Lѐvy’ego. Zbyt wiele nieudanych prób uchwycenia wirtualnych przedmiotów wywołuje gwałtowny podmuch wiatru, który zasypuje szefa Publicis stosem dokumentów.

Zarówno grę, jak i promujący ją spot przygotowały agencje DigitasLBi France oraz Lost Boys.











