Szef TVP1 chce powrotu pasma śniadaniowego. „Świat się kręci” zostaje

Dyrektor TVP1 Jan Pawlicki chciałby, aby w Jedynce znów zagościł program śniadaniowy. Stacja nie ma go od zdjęcia dwa i pół roku temu „Kawy czy herbaty?”. Z anteny nie zniknie natomiast program „Świat się kręci”.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Szef TVP1 chce powrotu pasma śniadaniowego. „Świat się kręci” zostaje
Jan Pawlicki

- Bardzo chciałbym powrotu pasma śniadaniowego - deklaruje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, który rozpoczął już prace studyjne nad przygotowaniem koncepcji nowego programu. - Nie wiem czy to się uda. To na razie marzenie. Wszystko zależy m.in. od budżetu - podkreśla Pawlicki.

Najwcześniej magazyn śniadaniowy mógłby wrócić do ramówki w maju br. Nie wiadomo jeszcze, czy nosiłby nazwę „Kawa czy herbata?”, ale jest to bardzo prawdopodobne.

„Kawa czy herbata”, którą można było oglądać od 6.00 do 8.00 - zadebiutowała na antenie Jedynki w 1992 roku jako pierwszy program śniadaniowy w Polsce. Została zdjęta w latem 2013 roku, a zastąpiono ją wówczas retransmisją poranka z TVP Info.

- W paśmie porannym, gdy o widza walczą trzy stacje informacyjne, klasyczna telewizja śniadaniowa przestała się sprawdzać - tłumaczył nam wówczas Piotr Radziszewski, ówczesny dyrektor TVP1. Obecnie przed godz. 8.00 Jedynka nadaje m.in. powtórki teleturnieju „Jaka to melodia?” i dokumenty.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp1-wraca-do-preselekcji-do-eurowizji-koniec-z-kapturowymi-sadami ##

Wiosną na antenie TVP1 pozostanie wieczorny magazyn codzienny „Świat się kręci”, w którym z gośćmi rozmawiają Agata Młynarska i Artur Orzech. Tym samym Pawlicki zaprzecza doniesieniom „Super Expressu”, który podał, że od marca program spadnie z anteny. Czy będą w nim jakieś zmiany?

- Na bieżąco toczą się prace redakcyjne, dotyczące doboru tematów i gości - mówi Jan Pawlicki. Od kilku tygodni można zauważyć, że w „Świat się kręci” nieco poszerzyła się paleta rozmówców o poglądach konserwatywnych. Za produkcję magazynu odpowiada firma Rochstar.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w grudniu ub.r. średni udział TVP1 w rynku wyniósł 12,69 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce