Szef TVP1 chce powrotu pasma śniadaniowego. „Świat się kręci” zostaje

Dyrektor TVP1 Jan Pawlicki chciałby, aby w Jedynce znów zagościł program śniadaniowy. Stacja nie ma go od zdjęcia dwa i pół roku temu „Kawy czy herbaty?”. Z anteny nie zniknie natomiast program „Świat się kręci”.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Szef TVP1 chce powrotu pasma śniadaniowego. „Świat się kręci” zostaje
Jan Pawlicki

- Bardzo chciałbym powrotu pasma śniadaniowego - deklaruje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, który rozpoczął już prace studyjne nad przygotowaniem koncepcji nowego programu. - Nie wiem czy to się uda. To na razie marzenie. Wszystko zależy m.in. od budżetu - podkreśla Pawlicki.

Najwcześniej magazyn śniadaniowy mógłby wrócić do ramówki w maju br. Nie wiadomo jeszcze, czy nosiłby nazwę „Kawa czy herbata?”, ale jest to bardzo prawdopodobne.

„Kawa czy herbata”, którą można było oglądać od 6.00 do 8.00 - zadebiutowała na antenie Jedynki w 1992 roku jako pierwszy program śniadaniowy w Polsce. Została zdjęta w latem 2013 roku, a zastąpiono ją wówczas retransmisją poranka z TVP Info.

- W paśmie porannym, gdy o widza walczą trzy stacje informacyjne, klasyczna telewizja śniadaniowa przestała się sprawdzać - tłumaczył nam wówczas Piotr Radziszewski, ówczesny dyrektor TVP1. Obecnie przed godz. 8.00 Jedynka nadaje m.in. powtórki teleturnieju „Jaka to melodia?” i dokumenty.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp1-wraca-do-preselekcji-do-eurowizji-koniec-z-kapturowymi-sadami ##

Wiosną na antenie TVP1 pozostanie wieczorny magazyn codzienny „Świat się kręci”, w którym z gośćmi rozmawiają Agata Młynarska i Artur Orzech. Tym samym Pawlicki zaprzecza doniesieniom „Super Expressu”, który podał, że od marca program spadnie z anteny. Czy będą w nim jakieś zmiany?

- Na bieżąco toczą się prace redakcyjne, dotyczące doboru tematów i gości - mówi Jan Pawlicki. Od kilku tygodni można zauważyć, że w „Świat się kręci” nieco poszerzyła się paleta rozmówców o poglądach konserwatywnych. Za produkcję magazynu odpowiada firma Rochstar.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w grudniu ub.r. średni udział TVP1 w rynku wyniósł 12,69 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa