Sześciu menedżerów przeszło ze Springera do Gremi Media

Gremi Media stworzyło nowy dział marketingu i sprzedaży do którego dołączyło kilku menedżerów związanych dotąd z Ringier Axel Springer Polska. Nowym dyrektorem marketingu wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Uważam Rze” został Andrzej Stepanow.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Pomimo trudnych wyzwań, jakie przed wszystkimi wydawcami stawia rynek reklamy, dostrzegamy dodatkowe możliwości komercjalizacji potencjału, którym dysponuje nasze wydawnictwo. Tytuły takie jak: „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „Bloomberg Businessweek Polska” oraz „Sukces” stanowią trzon ciekawej propozycji w komunikacji B2B dla wymagających klientów biznesowych. Temu właśnie służy silne wzmocnienie struktur za to odpowiedzialnych - mówi Jerzy Karwelis, dyrektor wydawniczy, któremu podlegają nowi menedżerowie (też był kiedyś związany z Ringier Axel Springer Polska).

Nowym dyrektorem marketingu spółki został Andrzej Stepanow. W Ringier Axel Springer Polska pracował przez siedem lat, pełniąc ostatnio funkcję szefa marketingu, a przedtem dyrektora wydawniczego „Forbesa”. Wcześniej był szefem marketingu „Polityki” i „Pulsu Biznesu”.

Przez ostatnie miesiące stanowisko szefa marketingu Gremi Media nie było obsadzone, a funkcję tę pełnił Cezary Piernikowski, zastępca dyrektora marketingu.

Stanowisko dyrektora marketingu korporacyjnego objął Tomasz Szurawski, związany z RASP przez 12 lat. Odpowiadał tam kolejno za PR, programy CSR, komunikację wewnętrzną i korporacyjną, kreację i promocję produktową, event marketing i sprzedaż B2B. Ostatnio był zastępcą dyrektora marketingu korporacyjnego

Dyrektorem produktowym w obszarach czasopism oraz on-line został Tomasz Sofuł. Przez ponad pięć lat pracował w RASP,  gdzie był dyrektorem marketingu „Newsweeka” i „Forbesa”, odpowiedzialnym również za rozwój serwisów internetowych tych tytułów. Wcześniej był kierownikiem ds. promocji i rozwoju w Edipresse Polska.

Stanowiska corporate sales & marketing managerów objęły z kolei Paulina Biernacka, Beata Jastrzębska-Mozyrko i Marika Mstowska.

Biernacka w RASP pracowała przez osiem lat, początkowo jako koordynator wydawniczy „Newsweeka”, a później jako event & new business manager. Jastrzębska-Mozyrko przez ostatnie cztery lata w RASP była managerem ds. eventów i projektów specjalnych. Mstowska natomiast w Springerze odpowiadała za współtworzenie i sprzedaż zintegrowanych usług marketingowych kluczowym klientom wydawnictwa.

Gremi Media jest wydawcą dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet”, tygodników „Uważam Rze”, „Przekrój” i „Bloomberg Businessweek Polska” oraz miesięcznika „Sukces”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych