W nowym spocie piwa Żywiec wypełniona tym napojem szklanka odbywa zaskakującą przejażdżkę na odblokowanym wózku barowym.
W finale wózek ze szklanką, z której nie wylała się ani kropla, trafia tam, gdzie jest najbardziej potrzebny - na spotkanie przyjaciół.
Podsumowuje to hasło „Nowa szklanka Żywca. Rekomendowana przez pianę”.
Szklankę prezentowaną w reklamach zaprojektował znany designer Janusz Kaniewski. Ma ona przełamywać typowy kształt naczynia do piwa i eksponować walory trunku. W wybranych punktach sprzedaży szklankę będzie można otrzymać przy zakupie piwa Żywiec.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały ogólne i tematyczne) oraz intenet (m.in. social media).
Kreacją kampanii ATL zajęła się agencja DDB Warszawa, spot wyprodukowało studio Opus Film, materiały BTL przygotowała agencja Men at Work, a za działania w internecie odpowiada agencja Gong.

Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest, a aktywności public relations realizuje agencja TBWA PR.











