SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szkło kontaktowe” ma więcej widzów niż „W tyle wizji”, ale program TVP Info zwiększa widownię

Program „Szkło kontaktowe” od kwietnia br. na antenie TVN24 śledzi średnio 679 tys. widzów. Z kolei nowy magazyn TVP Info „W tyle wizji” mający podobną formułę gromadzi przed telewizorami średnio 323 tys. osób, ale jego widownia rośnie - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

fot. tvnfot. tvn

Średnia widownia „Szkła kontaktowego” w okresie od 1 kwietnia do 12 kwietnia 2016 roku wyniosła 679 tys. osób. Przełożyło się to na 5,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement  przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program emitowany jest na antenie TVN24 codziennie o godz. 22.00.

TVP Info niemal w tym samym paśmie (dokładnie w dni powszednie o 21.50) od 1 kwietnia br. emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. Do 18 sierpnia br. audycję tę oglądało średnio 323 tys. widzów, a jej udział plasował się odpowiednio na poziomie 2,45 proc. oraz 0,65 proc.

Średnia oglądalność magazynów „Szkło kontaktowe” i „W tyle wizji”

Okres: od 1 kwietnia do 18 sierpnia 2016 roku

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN24 - Szkło kontaktowe

       679 499

5,67%

         92 677

1,80%

TVP Info - W tyle wizji

       322 514

2,45%

         35 615

0,65%

Analizując dane oglądalności obu programów miesiąc po miesiącu w okresie od kwietnia do lipca 2016 roku wynika, że widownia „Szkła kontaktowego” w tym czasie wahała się od 617 tys. do 695 tys. osób.

Z kolei „W tyle wizji” w kwietniu br., czyli w pierwszym miesiącu nadawania śledziło 231 tys. widzów. W maju było to już 328 tys. osób. Miesiąc później jego widownia co prawda zmalała do 308 tys. oglądających, ale w lipcu wzrosła już do 386 tys. osób.

Oglądalność obu programów miesiąc po miesiącu w okresie od kwietnia do lipca 2016 roku

Oglądalność obu programów miesiąc po miesiącu w okresie od kwietnia do lipca 2016 roku

Szkło kontaktowe

Wszyscy 4+

16-49

Miesiąc

AMR

SHR%

AMR

SHR%

kwiecień

       694 679

5,83%

         95 255

1,88%

maj

       692 136

5,81%

         98 109

1,90%

czerwiec

       617 155

5,01%

         82 613

1,55%

lipiec

       690 555

5,74%

       103 997

2,01%

Wirtualnemedia.pl

W tyle wizji

Wszyscy 4+

16-49

Miesiąc

AMR

SHR%

AMR

SHR%

kwiecień

       231 354

1,73%

         27 933

0,51%

maj

       328 171

2,49%

         38 507

0,69%

czerwiec

       307 813

2,27%

         27 856

0,49%

lipiec

       385 649

2,99%

         39 055

0,73%

„Szkło kontraktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu są: Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Artur Andrus, Krzysztof Daukszewicz, Marek Przybylik, Grzegorz Markowski. Ponadto 3 kwietnia br. do prowadzenia audycji po kilku latach przerwy powrócił Kamil Dąbrowa, a od 24 lipca br. nowym komentatorem audycji jest Michał Kempa.

Z kolei „W tyle wizji” to nowy program satyryczny komentujący bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego. Obok niego program na zmianę prowadzą Dorota Łosiewicz, Krzysztof Skiba, Krzysztof Feusette, Wiktor Świetlik, Waldemar Ogiński, Łukasz Warzecha, Rafał Ziemkiewicz i Stanisław Janecki.

Kilka dni temu informowaliśmy, że w sobotę 3 września br. o godz. 17.10 na antenie Dwójki wystartuje „W tyle wizji - Best of the Best”. W 30-minutowej audycji prezentowane będą najlepsze fragmenty z mijającego tygodnia z „W tyle wizji”.

W lipcu br. udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 4,73 proc., a TVP Info - 4,26 proc.

Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” ma więcej widzów niż „W tyle wizji”, ale program TVP Info zwiększa widownię

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miś społeczny
"W tyle wizji" jest strasznie prawicowe. Nawet Skiba sprawicowiał.
odpowiedź
User
myślący inaczej niż władza obywatel
"W tyle wizji" to kolejne pisowskie, propagandowe gówno! Nawet porządnych dźwiękowców i montażystów nie mogli sobie zatrudnić - wpiszcie w wyszukiwarkę na YouTube "wpadka "W tyle wizji" - zapętlony telefon widza na żywo".
odpowiedź
User
xm
Nazwa programu "W tyle wizji" jak widać nad wyraz prorocza.
odpowiedź