SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szkło kontaktowe” zyskało 148 tys. widzów, a „W tyle wizji” - 211 tys.

Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” wiosną śledzi średnio 723 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadzi przed telewizorami 702 tys. osób. „W tyle wizji ekstra” ogląda z kolei 746 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Wieczorny program TVN24 „Szkło kontaktowe” emitowany jest codziennie o godz. 22.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 marca do 27 kwietnia 2020 roku wyniosła 723 tys. osób, co przełożyło się na 5,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN24 zyskał 148 tys. widzów. Wówczas oglądało go 564 tys. osób (4,88 proc. udziału).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

TVP Info niemal w tym samym paśmie (o 21.50; również codziennie, ale do marca br. w dni powszednie) emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. Audycję ogląda średnio 702 tys. widzów, a jej udział plasuje się na poziomie 5,26 proc.

Rok wcześniej „W tyle wizji” śledziło 491 tys. widzów przy udziale wynoszącym 3,93 proc. Widownia programu wzrosła o 211 tys. osób.

Wyższe wyniki od „W tyle wizji” notuje dodatkowa część programu nazwana „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30. Średnia widownia audycji w analizowanym okresie wyniosła 746 tys. osób, a udział kształtuje się na poziomie 6,90 proc. (przed rokiem było to o 233 tys. widzów mniej).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem magazyn „Szkło kontaktowe” w okresie od 1 marca do 27 kwietnia br. miał 103 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. wzrost o 42 tys. oglądających).

„W tyle wizji” w tym ujęciu śledziło 89 tys. osób (wzrost o 49 tys.), a - „W tyle wizji ekstra” - 98 tys. osób (do góry o 54 tys.).

Z kolei w grupie 16-49 liderem było „W tyle wizji” (194 tys. widzów).

Najpopularniejsze wydanie „Szkła kontaktowego” w tym roku wyemitowane zostało 31 marca - obejrzało je 938 tys. widzów. Z kolei „W tyle wizji” największym zainteresowaniem cieszyło się 6 kwietnia, kiedy audycję śledziło 910 tys. oglądających, a „W tyle wizji ekstra” - 13 marca (1,08 mln osób).

„Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu aktualnie są m.in.: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski, Katarzyna Kasia Katarzyna Kwiatkowska, Michał Kempa, Wojciech Fiedorczuk, Tomasz Jachimek i Szymon Jachimek.

Twórcą „Szkła kontaktowego” jest Grzegorz Miecugow, który zmarł 26 sierpnia br. po ciężkiej chorobie.

Z kolei „W tyle wizji” to program satyryczny emitowany od kwietnia 2016 roku, który komentuje bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 4,47 proc., a TVP Info - 3,65 proc.

Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” zyskało 148 tys. widzów, a „W tyle wizji” - 211 tys.

34 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gfgd
Prawda jest taka,że ,,W tyle wizji' ogląda dwa razy więcej widzów. Dlaczego-prowadzący są inteligentniejsi. Formuła jest żywsza i ciekawsza i nie ma tego tego TVN-owskiego zadęcia,że my wiecie jesteśmy mądrzejsi i fajniejsi.
odpowiedź
User
wlad
pracownik WM płakał jak to pisał.
odpowiedź
User
Kuli
Najbardziej lubię wydania z Kasia Kasia :)
odpowiedź