SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

953 tys. widzów śledzi „Szóstkę”. TVN stacją trzeciego wyboru

Nowy miniserial „Szóstka” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 953 tys. widzów. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49.

Obsada serialu „Szóstka”; fot. Telewizja TVNObsada serialu „Szóstka”; fot. Telewizja TVN

Premierowe odcinki nowego serialu „Szóstka” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 21.30, począwszy od 31 marca br. Średnia widownia serialu do 14 kwietnia br. wyniosła 953 tys. osób, co przełożyło się na 6,75 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,66 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,14 mln oglądających.

TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1. Na drugim miejscu Polsat, a czwarta - TVP2 .

Wśród widzów w grupie 16-49 TVN jest na drugim miejscu w rynku, w 16-59 - na trzecim.

„Szóstka” to 6-odcinkowa produkcja przedstawiająca historię dawców przeszczepów - tłem historii są przygotowania do przeszczepu łańcuchowego trzech nieznanych sobie par (ojca i córki, męża i żony, chłopaka i byłej dziewczyny). W obsadzie serialu znaleźli się: Gabriela Muskała, Grzegorz Damięcki, Mateusz Rusin, Maja Pankiewicz, Marianna Zydek, Julia Wyszyńska, Sławomir Orzechowski, Marcin Bosak, Marian Dziędziel, Agnieszka Pilaszewska, Szymon Piotr Warszawski oraz Magda Biegańska.

Autorami scenariusza są Michał Godzic oraz Aneta Głowska. Za zdjęcia odpowiada Robert Halastra. Kierownikiem produkcji jest Bartosz Sitkiewicz. Reżyserka serialu jak również współautorka scenariusza to Kinga Dębska. Producentką jest Krystyna Lasoń.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Dołącz do dyskusji: 953 tys. widzów śledzi „Szóstkę”. TVN stacją trzeciego wyboru

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Irena
Kto w tym TVN wymyślił aby startować serial na finałowym odcinku Sanatorium Miłości? Trzeba było to rozpocząć tydzień później lub tydzień wcześniej kiedy był mecz oglądany zasadniczo prze, męską widownię.
Sam serial dobrze zrealizowany - zdecydowanie lepszy niż Chyłka ociekajaca tandetą kreacji postaci.
odpowiedź
User
Rurku
Ludzie niby chcą ambitnych seriali, ale jak już jakiś powstanie, to go nie oglądają.
odpowiedź
User
Adam023
W docelowej TVN jest drugi.
odpowiedź