„Szukamy mamy” w kampanii stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce (wideo)

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczęła kampanię rekrutacyjną pod hasłem „Szukamy mamy”. Jej celem jest dotarcie do nowych opiekunów SOS, którzy mogliby stworzyć dom dla osieroconych dzieci. Ambasadorką akcji, którą przygotowały VML Poland i Propeller Film, jest m.in. aktorka Anna Dereszowska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jak podaje Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, rodzicielstwo zastępcze w Polsce przeżywa obecnie kryzys, coraz trudniej znaleźć osoby, które są gotowe podjąć się wychowania dzieci pozbawionych opieki rodziny biologicznej.

- Poprzez kampanię rekrutacyjną „Szukamy Mamy” chcemy podkreślać, że lęk przed rodzicielstwem jest czymś zupełnie normalnym – jest on oznaką odpowiedzialności, dojrzałości, troski o innych. A przecież to są właśnie cechy dobrego opiekuna. Nie szukamy „rodziców idealnych”, ale osób które chcą otworzyć swoje serce by stworzyć dom dla opuszczonych maluchów. W Wioskach SOS robimy wszystko, aby ich w tym wesprzeć, zapewnić im odpowiednią pomoc – mówi Barbara Rajkowska ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Rodzice SOS otrzymują wsparcie psychologiczne, merytoryczne i organizacyjne.

Ogólnopolska kampania „Szukamy mamy” rozpoczęła się w poniedziałek i potrwa do końca roku. Założeniem akcji, obok dotarcia do nowych kandydatów, jest również podnoszenie świadomości na temat opieki zastępczej w Polsce.

Kreacja kampanii nawiązuje do ogłoszeń rysowanych przez dzieci - przedstawia „portret pamięciowy” mamy, tworząc jednocześnie niestandardowe ogłoszenie rekrutacyjne. Rysunki wykorzystane w reklamach stworzone zostały przez podopiecznych SOS. Kontynuacją pomysłu jest spot  przedstawiający proces kręcenia „nieidealnej” reklamy przez grupę dzieci.

Koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii przygotowała agencja VML Poland. Spot reklamowy w reżyserii Mikołaja Łebkowskiego zrealizowało studio Propeller Film.

grafika

Oprócz działań reklamowych w prasie i telewizji, w ramach akcji odbędą się eventy, m.in. odsłonięcie muralu „Mamy Poszukiwanej” na warszawskim Powiślu, wykonany przez Good Looking Studio oraz Ogólnopolski Dzień Szukania Mamy z udziałem ambasadorek Stowarzyszenia: Natalii Kukulskiej i Anny Dereszowskiej, który odbędzie się 5 czerwca br.

Organizatorem akcji jest Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce - organizacja non-profit zapewniająca dom osieroconym i opuszczonym dzieciom oraz pomoc tym maluchom, które są zagrożone utratą opieki rodzicielskiej. W domach SOS wychowuje się w tej chwili ok. 450 dzieci.

Kampania „Szukamy Mamy” została objęta patronatem medialnym TVP2, PR1, „Tygodnika Powszechnego” i NaszeMiasto.pl. Parterem strategicznym akcji jest firma Kaufland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące