„Szybko nas przybywa” - Plus chwali się zasięgiem internetu LTE (wideo)

Ruszyła kampania sieci Plus informująca o rosnącym zasięgu jej internetu LTE. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy 303, TFP, Televisor i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Plusa informuje, że w zasięgu oferowanego przez tę sieć internetu LTE jest już 50 proc. Polaków, czyli prawie 20 mln osób. Natomiast testować tę usługę można za 9 zł miesięcznie (przy umowie na 2 lata). W spocie telewizyjnym powiększającą się grupę potencjalnych użytkowników LTE symbolizuje gęstniejący w tanecznym rytmie tłum młodych osób.

Kampania reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję, outdoor, internet i materiały BTL. Kreacją reklam zajęła się agencja 303, spot telewizyjny wyprodukowała firma TFP, a jego postprodukcją zajęło się studio Televisor, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online